سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاد نماز جمعه برنامه‌های تربیتی مختلف برای جوانان داشته باشد

امام جمعه موقت آبدان گفت: ستاد نماز جمعه برای جوانان و نوجوانان برنامه‌های فرهنگی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه آبدان اظهار داشت: رسول خدا می‌فرماید خداوند گروهی از مومنین را که به بهشت می‌برد نعمت‌هایی به آنان عطا می‌کند.

وی گفت: وقتی بهشتیان گروهان بالاتر از خودشان می‌نگرند می‌گویند خدایا ما در دنیا باهم بودیم چرا این‌ها بالا‌تر قرار دارند. در جواب خداوند می‌فرماید وقتی شما سیر بودید این‌ها گرسنه و روزه دار بودند و وقتی شما در خواب خوش بودید این‌ها به عبادت من بیدار بود.

امام جمعه موقت آبدان افزود: پنج مرداد سالروز اولین اقامه نماز جمعه در جمهوری اسلامی ایران به امامت آیت الله طالقانی به فرمان امام راحل است. نماز جمعه صف عبادت حق پرستی صف قنوت صف وجدان‌های بیدار و صف جنگ و صف فرمانبرداری است. رهبری درسال ۹۴ فرمودند: نماز جمعه هم پایگاه معنویت هم پایگاه مقاومت است.

وی بیان کرد: ما درحال جنگ هستیم، ولی این جنگ جنگ نظامی نیست. جنگ اعتقادی و ایمانی است. به ایمان و بصیرت مردم حمله می‌کنند. با شبهات دین مردم را تیره می‌کنند. رهبری میفرمایند ویروس‌های ضداخلاقی را پراکنده می‌کنند و ما هم باید دفاع کنیم و برای این کار قرارگاه لازم است و نماز جمعه بهترین قرارگاه در برابر جنگ نرم است.

پهلوزاده افزود: ائمه جمعه فرمانده این قرارگاه هستند. بالاترین هدف تبین مسائل است و امام جامعه فرمانده این قرارگاه را امام جمعه می‌داند و هدف عمده امام جمعه تبیین و بیان حقیقت است. می‌فرماید گمراهی افراد به دلیل این است که یا به حقیقت نمی‌رسند و یا تشخیص نمی‌دهند.

وی ادامه داد: ستاد نماز جمعه باید با برنامه‌های مختلف برای جوانان و نوجوانان برنامه‌های تربیتی داشته باشد. اگر ستاد نماز جمعه فعالیتی نداشته باشد در قرارگاه جنگ اقتصادی هم فعالیتی نداشته باشد جامعه دستخوش تغییرات می‌شود. به فرموده رهبری، امام جمعه سمت پدری در جامعه دارد و رفتار ائمه جمعه باید پدر گونه باشد.

امام جمعه موقت آبدان افزود: رئیس جمهور کشورمان در مواضح صریح که در سفر به اروپا داشت گفت: اگر نفت ایران صادر نشود نفت هیچ کشوری صادر نخواهد شد.

انتهای پیام/م

ستاد نماز جمعه برای جوانان برنامه‌های فرهنگی داشته باشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.