سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آن تک‌به‌تک‌ها فدای سر ابراهیم و فرشید!

هافبک باتجربه پارس جنوبی جم اعلام کرد تیمش در لیگ برتر هجدهم نتایج خوبی به دست می‌آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، میثم نقی‌زاده درباره شکست پارس جنوبی مقابل فولاد در هفته نخست لیگ برتر عنوان کرد: بازی خوبی مقابل فولاد انجام دادیم؛ آن‌هایی که بازی را دیدند متوجه شدند ما چقدر موقعیت گل داشتیم، اما بدشانس بودیم و نتوانستیم از فرصت‌های خوبمان استفاده کنیم. ما در دقیقه ۹۰ گل خوردیم و باختیم و این یعنی اوج بدشانسی. با این حال شک ندارم یکروز هم ما دقیقه ۹۰ گل می‌زنیم و برنده می‌شویم.

وی درباره موقعیت‌هایی که ابراهیم صالحی و فرشید پاداش با بی دقتی از دست دادند، خاطرنشان کرد: در فوتبال این اتفاقات می‌افتد و طبیعی است. فدای سر ابراهیم و فرشید، اما باید برایمان تجربه شود. ما باید سعی کنیم در بازی‌های بعدی چنین اتفاقاتی برایمان رخ ندهد و گل بزنیم و از حریف جلو بیفتیم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

کاپیتان دوم پارس جنوبی درباره آینده تیمش خاطرنشان کرد: بازی که دیروز ما مقابل فولاد انجام دادیم، نشانگر آمادگی تیم‌مان بود. ما در بیرون از خانه و در گرمای شدید اهواز توانستیم ۴، ۵ موقعیت عالی به دست بیاوریم. شک نکنید در آینده بهتر نتیجه می‌گیریم و روز‌های خوبی را در لیگ پشت سر می‌گذاریم.

نقی‌زاده افزود: از هواداران خوبمان تشکر می‌کنم که به اهواز آمدند. آن‌ها راه طولانی را طی کردند و دوست داشتیم به آن‌ها با برد هدیه بدهیم، اما نشد. شرمنده شان شدیم و انشاءالله در آینده جبران کنیم. شک نکنید برای بازی با نفت مسجدسلیمان برنامه ریزی می‌کنیم تا بتوانیم با دست پر از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/م

شکست پارس جنوبی جم مقابل فولاد خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.