سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیب نماز جمعه سمنان:

دشمن جواب محکم ملت ایران را خواهد شنید

حجت الاسلام عبدوس گفت: اگر دشمن بخواهد یک قدم بیشتر از حد خود جلو بیایید قطعا جواب محکمی خواهید شنید .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در نماز جمعه سمنان با بیان اینکه ملت ایران پای آرمان و انقلاب ایستاده اند گفت: مردم با دین مداری و هوشیاری اجازه نمی‌دهند دشمنان با القا و تبلیغات، ذهن آن‌ها را از اساس انقلاب منحرف کند و ایران اسلامی را به انزوا بکشاند.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی و روانی دشمنان علیه ایران اسلامی تصریح کرد: توطئه‌های دشمنان با حرکت جهادی و تدابیر هوشمندانه خنثی خواهد شد.

امام جمعه موقت سمنان با گرامیداشت، روز اقامه نخستین نماز جمعه در سال پنجم مرداد ۱۳۵۸ در تهران گفت: نماز جمعه محور استراتژی مسلمانان است و ملت ایران با اقامه نماز جمعه در ۹۰۰ مصلای کشور، اقتدار سیاسی و اجتماعی اسلام را نمایش می‌دهند.

وی همچنین با بزرگدداشت یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد عنوان داشت: دشمن بعد پذیرش قطعنامه، با طرح ریزی جنگی دوباره سعی داشت کشور را اشغال کند، اما با پیام امام خمینی (ره) و حضور به موقع رزمندگان این طرح شکست خورد.

حجت الاسلام عبدوس به ششم مرداد روز مهارت آموزی هم اشاره کرد و افزود: اگر بخواهیم کشور پیشرفت بیشتری داشته باشد، باید فنی و حرفه‌ای جوانان را استعداد یابی و با آموزش‌های مناسب بستر‌های شغل را ایجاد کند.

انتهای پیام /گ

نماز جمعه محور استراتژی مسلمانان است

برچسب ها: نماز جمعه ، وزارت کار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.