سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیب جمعه ریگان؛

مواضع رئیس جمهور شکست پروژه آمریکا

امام جمعه ریگان گفت: مواضع انقلابی رئیس جمهور شکستی بر پروژه دو قطبی سازی آمریکا در ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان با اشاره به مواضع رییس جمهور کشور گفت:  در طول ۴۰ سال گذشته انقلاب از هیچ تهدیدی نترسیده است ونخواهد ترسید و امروز ایران اسلامی و نظام اسلامی به خود می‌بالد ومی نازد که مالک اشتری همچون سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی دارد.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی افزود : پیام سردار سلیمانی یک موجی از ترس در دل ایالات متحده امریکا انداخته است وپیامی که به ترامپ دادند یک بازتابی در منطقه داشت که تمام خبرگزاری‌ها وشبکه‌های خارجی وکشور‌های عربی همه واکنش نشان دادند.

وی بااشاره به اینکه یک روزنامه نگار صیهونیستی  بعد از پیام سردار سلیمانی اینگونه نوشت که سردار سلیمانی به امریکا هشدار داد که اگر واشنگتن جنگی را آغاز کند این ما هستیم که پایان دهنده جنگ هستیم و این باعث افتخار نظام ماست

خطیب جمعه ریگان بیان داشت :شبکه خبری سی ان ان عربی هم این طور گفت سردار سلیمانی به ترامپ گفت: حساب وکتاب تو با من است ونیازی نیست ملت ایران بسیج شوند وما از آنچه تصور می‌کنید به شما نزدیکتریم.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی به دیدار، ولی امر مسلمین با مسئولان وزارت خارجه اشاره وابراز کرد: معظم له در این دیدار فرمودند می‌توان با روحیه صحیح انقلابی ودیپلماسی هوشمندانه وهدفمند روابط خارجی را گسترش داد وعناصر قدرت نظام را به پشتوانه‌ای برای دستاورد‌های سیاسی ودیپلماسی تبدیل کرد.

وی به شهادت ۱۱ نفر از مرزداران کرد زبان اشاره کرد و گفت: پیام این شهادت این است که آمیختن خون شیعه وسنی بار دیگر وحدت ملی مدافعان وطن را به نمایش گذاشت.

وی به مشکلات شهرستان اشاره  واظهار کرد: در شهرستان ۶ الی ۷ جایگاه سوخت وجود دارد وبا توجه به اینکه مردم شهرستان از این جایگا‌ها گلایه‌های زیادی مبنی بر قاچاق سوخت در این جایگا‌ها مشاهده می‌شود دارند که ما تذکراتی به مسئولین دادایم شده و قرار شده است اصلاح نمایند.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه در ریگان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.