سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه ارومیه:

ایستادگی در برابر دشمن رمز موفقیت مردم ایران اسلامی است

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: ایستادگی در برابر دشمن رمز موفقیت مردم ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، اظهار داشت: اظهارات سردار سلیمانی در مقابل رجزخوانی رییس جمهور آمریکا نشان داد که تنها یک نیروی قدس برای به زانو درآوردن دشمن کافی است. این عزت و اقتدار مردم ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

وی، افزود: قطعا اگر آمریکا خواهان آغاز جنگ باشد دیگر پایان جنگ با جبهه مقاومت بوده و ترسیم پیروز جنگ با ما است.

وی، تاکید کرد: انسجام داخلی میان مردم و مسئولان امری است که باید بیش از پیش به آن توجه شود و همراهی مسئولان در بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه ارومیه، استخراج نتایج عملی برای بالا بردن توانمندی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی را اصلی‌ترین خواسته رهبری از مسئولان برشمرد و گفت: در سطح استانی هم باید مسئولان در این زمینه توجه ویژه و جدی داشته باشند.

وی، اضافه کرد: سرفرازی و اقتدار مردم ایران با تحمل مشکلات پیشین رقم خورده و امروز با الهام از سابقه تاریخی خود نسبت به ایستادگی در برابر مشکلات اقدام می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار کارکنان وزارت خارجه، عنوان کرد: تاکید رهبری بر بی نتیجه بودن مذاکرات و وعده‌های امریکا امری است که همیشه بیان شده و امروز هم شاهد این مورد هستیم.

وی ضمن تقدیر از مواضع ریاست جمهوری در برابر ترامپ، ایستادگی در برابر دشمن را رمز موفقیت مردم ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: هر اندازه مذاکره و توافق‌نامه داشته باشیم بازهم دشمن همان دشمن است و مواضع رییس جمهور هم به خوبی نشان داد که ما در برابر دشمن یکدل و همصدا هستیم.

انتهای پیام/م

نماز جمعه ارومیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.