سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذره بین کنترل و نظارت بر واحد های صنفی در خاتم

فرماندار خاتم گفت: در راستای سیاست های دولت مبنی بر کنترل و تنظیم بازار، بازدید های مستمر توسط دستگاه های نظاتی از فروشگاه های اقلام پر مصرف در خاتم صورت می گیرد.

فاضلی، فرماندار شهرستان خاتم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر اقتصاد بویژه بحث کنترل و تنظیم بازار، در شهرستان خاتم بازدید‌های مستمر توسط دستگا‌های نظارتی از فروشگاه موادغذایی و واحد‌های صنفی بازدید وبازرسی انجام می شود.

فاضلی افزود: باتوجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده توصیه ما به کلیه واحد‌های صنفی شهرستان این بوده که به‌منظور حمایت از کالای ایرانی از فروش کالا‌های خارجی صرف نظر کنند خوشبختانه واحد‌های صنفی مختلف شهرستان این امر را دردستور کار خود قرار دادند.

لازم به ذکر است؛ در بازدیدی که امروز به‌همراه اداره صنعت، معدن وتجارت، شبکه بهداشت ودرمان، تعزیرات حکومتی واتحادیه ازفروشگا‌های عرضه کننده موادغذایی ودیگر واحد‌های فروش اقلام پرمصرف خاتم صورت گرفت، ٣واحد موادغذایی به دلیل تخلفات گرانفروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ارزش ۵ میلیون ریال جریمه شدند.

انتهای پیام/ص

نظارت بر  فروشگاه های اقلام پر مصرف در خاتم

برچسب ها: بهداشت ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.