سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهتزاز پرچم آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بر عرشه ناوچه شهید سلمی

پرچم آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بر عرشه ناوچه شهید سلمی در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه به اهتزار درآمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در آخرین روز حضور خدام آستان ملائک پاسبان رضوی در استان بوشهر آنان با حضور در ناوچه شهید سلمی (ناصر) در ناوتیپ موشک‌انداز ۲۱۰ تندر در منطقه دوم نیرو دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بوشهر پرچم آستان مقدس هشتمین امام شیعیان را بر عرشه ناوچه شهید سلمی به اهتزار درآوردند.

در این آیین دریادار دوم پاسدار رمضان زیراهی گفت: از خداوند می‌خواهیم با تقویت اتحاد و وحدت بین همه مسلمانان و طول عمر و عزت رهبر انقلاب اسلامی روزبه‌روز بر عظمت انقلاب اسلامی بیافزاید.

قائدی دبیر یازدهمین جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر هم گفت: امسال خدام حرم امام رضا (ع) در سه تیم چهارنفری به مناطق مختلف استان سفر کردند و بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی با حضور آنان در سطح استان بوشهر برگزار شد.

سرتیم کاروان خدام حرم رضوی در استان بوشهر هم گفت: از برنامه‌های مهم خدام حرم امام رضا (ع) حضور در مناطق محروم و دورافتاده بوده که با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شدند.

هادی غلامی بابیان این‌که استان بوشهر، کشور و حتی دوستداران انقلاب اسلامی به شهید بزرگی مانند سردار شهید نادر مهدوی افتخار می‌کنند افزود: شهید نادر مهدوی افتخار جهان اسلام است که ابهت امریکا را در خلیج‌فارس در هم شکست.

امروز خدام حرم رضوی استان بوشهر را به مقصد مشهد مقدس ترک کردند.

انتهای پیام/م

اهتزاز پرچم آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بر عرشه ناوچه شهید سلمی

برچسب ها: سپاه ، ائمه اطهار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.