سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از پروژه گازرسانی به 12 روستای مهاباد در هفته دولت

در هفته دولت امسال 12 روستای شهرستان مهاباد از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در بازدید از پروژه های گازرسانی این شهرستان گفت: طرح گازرسانی به 12 روستای این شهرستان در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

ایرج شجاعی افزود: برای گازرسانی به روستاهای شهرستان مهاباد امسال فعالیت چشمگیری آغاز شده و در حال حاضر در هفت محور از روستاهای این شهرستان عملیات گازرسانی درحال انجام است.

وی اضافه کرد: علیرغم سخت گذر بودن و سختی کار در مناطق کوهستانی پیشرفت فیزیکی گازرسانی در مهاباد در مقایسه با سایر شهرها بالاتر است.

رئیس اداره گاز شهرستان مهاباد هم گفت: پروژه گازرسانی در شهرستان مهاباد شامل عملیات لوله گذاری 18 روستای محور حاجی خوش با کهریزه شیخان، تمام روستاهای محور مهاباد به  بوکان و روستاهای لاچین، شیلان آباد، حه وته وانان و ساروانان و همچنین گاز رسانی به 51 روستای بخش خلیفان مهاباد را شامل می شود که بخشی از آن در سال جاری  و بخشی دیگر در سال 98 به بهره برداری می رسد.

جلال شمس برهان افزود: درحال حاضر 18 بیل مکانیکی در چندین محور عملیات حفاری را در مسیرهای سخت گذر انجام می دهند.

وی اضافه کرد: پروژه های گازرسانی درمهاباد با اعتباری بالغ بر120 میلیارد تومان درحال اجراست که تاکنون 91 میلیارد تومان آن اختصاص یافته و بقیه نیز تا پایان سال اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/ع

افتتاح پروژه های گازرسانی در هفته دولت

برچسب ها: گازرسانی ، هفته دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.