سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلالی: غیبت ۲، ۳ بازیکن تاثیری بر روی کیفیت تیم استقلال نمی‌گذارد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: استقلال تیم کوچکی نیست که غیبت ۲، ۳ بازیکن بر روی کیفیت آن تاثیرگذار باشد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال، گفت: ما با یک ذهن امیدوار و باورهای قوی لیگ را شروع می کنیم. با وجود جدایی تعداد زیادی از بازیکنانمان، به خاطر آماده سازی خوبی که داشتیم خیلی امیدوار هستیم. بازیکنان ما جلوی استقلال ثابت می کنند که تیم متفاوتی هستند، من اسیر فضاسازی ها نمی شوم.

وی افزود: استقلال تیم کوچکی نیست که با جدا شدن چند بازیکن کیفیتش پایین بیاید. سال قبل جلوی استقلال چند بازیکن اصلی مان را نداشتم اما عالی بازی کردیم. اگر استقلال در یک بازی اینگونه است، من 30 سال است که اینگونه بازی کرده ام. فردا اکثر بازیکنان استقلال هستند. پس بازی را لوث نکنید. من فکر می کنم مسئولیت کمیته داوران بسیار سنگین است. باوری درمربیان بوجود آمده که به تیم های لیگ های پایین هم سرایت کرده است. آن باور این است که اگر مربی در کنار زمین شلوغ کند، داور به سود آنها سوت می زند. برای جلوگیری از این باور باید از لیگ برتر شروع کنیم. از مسئولان فوتبال می خواهم جلوی این قضیه را بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه تقابل نیروهای جوان استقلال و پیکان فردا به سود کدام تیم خواهد شد، گفت: همیشه باید بدانید که اگر حتی یک تیم معمولی پیراهن استقلال را بپوشد، باز هم از حریف سرتر می‌شود زیرا پارامترهایی که به نفع تیم استقلال است، خیلی خیلی بیشتر از سایر تیم‌هاست. آنها همیشه مجبورند، خوب باشند و تیم خوبی باشند. هیچ وقت تیم‌های بزرگ به خاطر اینکه 2، 3 بازیکن ندارند، گرفتار نمی‌شوند و نمی‌گویند اگر 2، 3 بازیکن نیست، پس هیچ چیزی نیست.

جلالی در مورد کیفیت بازیکنان خارجی نیز گفت: پروسه شناخت بازیکنان در ایران خیلی ضعیف است. خودم که یک مربی هستم، چه پروسه‌ای برای شناخت دارم؟ من از طریق سی‌دی، فیلم و رزومه اینترنتی بازیکنان خارجی را می‌شناسم و این در حالی است که فوتبالیست از یک ماه به ماه دیگر تحولاتش زیاد خواهد بود. چه برسد به اینکه پارسال چه وضعیتی داشته و 6 ماه پیش چگونه بوده است. خودشان و مدیر برنامه‌هایشان نمی‌گذارند ما از این تحولات باخبر شویم. به همین دلیل بازیکن با کیفیت خارجی زیادی به ایران نمی‌آید. ما بازیکنان خارجی فصل گذشته خود را می‌خواستیم اما آنها حاضر نشدند به صورت ریالی قرارداد ببندند و دلار می‌خواستند. از سوی دیگر بازیکنان خارجی که به ایران می‌آیند اغلب قبول نمی‌کنند تست بدهند.


بیشتر بخوانید:

جلالی: 2 بازیکن جدید جذب می کنیم/از عملکرد خریدهای امسال پیکان راضی هستم


انتهای پیام/

اظهارات جلالی پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.