سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

30 طرح در حوزه کشاورزی اردبیل ایجاد می شود

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ۳۰ طرح در حوزه کشاورزی با ۸۴ میلیارد ریال تسهیلات و با اشتغالزایی برای ۴۹ نفر در استان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محسن مصطفایی، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل امروز در جلسه بررسی طرح‌های اشتغال کشاورزی در اردبیل اظهار داشت: براساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه کمیته فنی پنجره واحد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری استان اردبیل، 30 طرح در حوزه کشاورزی با اشتغالزایی برای 49 نفر در استان ایجاد می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: برای اجرای این تعداد طرح در سطح استان بیش از 84 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌شود که امیدواریم با پرداخت به موقع این تسهیلات و همکاری و مشارکت هر چه بیشتر بانک‌ها بتوانیم زمینه راه‌اندازی و بهره‌برداری از این پروژه‌ها را فراهم آوریم.

وی با اشاره به طرح‌های تصویبی در این حوزه در استان افزود: این طرح‌ها در حوزه‌های پرواربندی گوساله، پرواربندی بره، تاسیس کارخانه خوراک دام و طیور، ارائه خدمات مشاوره‌ای فنی اصلاح نژادی، صنعت پرورش و گسترش کشت گیاهان دارویی، توسعه کشت زعفران و خرید کمباین بوده که با راه‌اندازی این طرح‌ها زمینه برای توسعه اشتغال نیز در این حوزه‌ها ایجاد می‌شود.

مصطفایی تصریح کرد: برای دستیابی به اهداف اشتغال در کوتاه‌مدت دولت از طرح‌های زودبازده حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد و تلاش و جدیت بر این است تا با ارائه تسهیلات در این حوزه زمینه برای ایجاد اشتغال پایدار و افزایش بهره‌وری و تولید در طرح‌های اشتغالزای کشاورزی فراهم شود.

انتهای پیام/ع

پرداخت تسهیلات به طرح های کشاورزی در اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.