سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارس جنوبی، مثل پارسال به دنبال شروع طوفانی

تیم بی ادعای مهدی تارتار حتی اگر تعداد کثیری از نفرات کلیدی فصل پیش را هم از دست داده باشد، می‌تواند گلیمش را ازآب بیرون بکشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  پارس جنوبی سال گذشته در حالی که اولین تجربه اش در لیگ برتر را سپری می‌کرد شروعی طوفانی داشت و توانست در همان هفته‌های ابتدایی با برد‌های متوالی هواداران فوتبال را شگفت‌زده کند. شاگردان مهدی تارتار پارسال مدت زیادی در صدرجدول بودند و در پایان مسابقات هم به رتبه پنجمی بسنده کردند و با بدشانسی کسب سهمیه آسیایی را از دست دادند. آن‌ها حالا نیز امیدوارند نتایج خوب فصل قبل را تکرار کنند.

جدایی بازیکنان کلیدی تاثیری نداشت

تیمی که مهدی تارتار سال گذشته درست کرد و به میدان فرستاد، تلفیقی از بازیکنان جوان باتجربه‌ها بود. درخشش پارس جنوبی در لیگ هفدهم سبب شد تا بازیکنان این تیم مشتریان زیادی پیدا کنند و در پایان فصل تعداد زیادی از آن‌ها جدا شوند. از جمع بازیکنان فصل گذشته پارس جنوبی فرشاد محمدی مهر، میثم تیموری، وحید حمدی نژاد، محسن فروزان، محمد طیبی، علی دشتی، مهدی زبیدی، امید سینک، میثم آقایی و ایمان سلیمی نماینده جم را در لیگ برتر ترک کردند و در این شرایط خیلی‌ها نگران پارس جنوبی شدند. شاید اگر تیم دیگری جای پارس جنوبی بود با جدایی این تعداد بازیکن تا مرز فروپاشی پیش می‌رفت، اما جنوبی‌ها با مدیریت خوب بهرام رضاییان و قدرت فنی و رهبری مهدی تارتار اجازه ندادند اتفاق بدی رخ بدهد. آن‌ها تیم خوبی را آماده لیگ برتر هجدهم کرده‌اند.

نفراتی که اضافه شدند

پارس جنوبی در نقل و انتقالات امیر میربزرگی، امید نظامی‌پور، رحمان احمدی، عماد میرجوان، فرشید پاداش، محمد ستاری و محمد شادکام را به خدمت گرفت. بازیکنانی که هرکدام در سال گذشته ستاره‌های تیم خود بودند و می‌توانند برای پارس جنوبی بسیار مفید باشند. اضافه شدن برخی بازیکنان جوان دیگر و البته حفظ نفراتی مانند محمد نوری، حسین پورامینی، میثم نقی‌زاده، روح‌الله سیف‌اللهی، شهرام گودرزی، حامد نورمحمدی و... باعث شده این تیم در امر بازیکن کمبودی احساس نکند. از طرف دیگر ابراهیم صالحی نیز که به سپاهان رفته بود، به خاطر مشکلات خانوادگی از حضور در این تیم پشیمان شد و به پارس جنوبی برگشت تا هواداران جمی امیدوارانه به آینده تیم شان نگاه کنند.

تارتار به دنبال شروعی طوفانی

پارس جنوبی در هفته نخست لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان صف‌آرایی خواهد کرد. مهدی تارتار که زحمات زیادی برای پارس جنوبی طی چند سال گذشته کشیده با کمک دستیارانش (حسین پاشایی، حسین معمار، مسعود عالی‌پور، حمید جودکی، عرفان جم رتبه، حسین اینانلو و سیدمحسن موسوی) کار خود را جلو می‌برد و حالا نماینده جم امیدوار است لیگ برتر را مقتدرانه در اهواز استارت بزند. بی تردید شاگردان تارتار برای ۳ امتیاز مسابقه فردا نقشه کشیده‌اند و امیدوارند تا بازهم مانند سال پیش شروعی طوفانی داشته باشند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.