وی مجموع تردد کامیونها در جادههای منتهی به بندر چابهار را ۸۰۰ هزار تردد در سال ارزیابی کرد و خاطر نشان ساخت: توسعه مسیرها تا بندر چابهار و اتصال راه آهن به این بندر از مهمترین ضروریات فعلی است.
آقایی با تاکید بر اینکه تا اتصال ریل نباشد بندر چابهار رقابت پذیر نخواهد بود افزود: یکی از پتانسیلهای بندر چابهار ترانزیت مواد معدنی افغانستان است که بدون اتصال ریل این پتانسیل بالفعل نخواهد شد.
شایان ذکر است مراسم امضای چهار قرارداد توسعه بندر چابهار صبح امروز در این بندر انجام شد.
انتهای پیام/ع