سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مجلس خبرگان رهبری:

دشمن فشار‌ها و تحریم‌ها را بیشتر می‌کند تا مردم را به نظام بدبین کند/باید مثل ملت فلسطین و عراق مقاومت کنیم

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن روز به روز فشار‌ها و تحریم‌ها را بیشتر می‌کند تا مردم را به نظام بدبین کند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  آیت الله احمد جنتی پس از قرائت بیانیه چهارمین نشست مشترک هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان، اظهار کرد: اگر جنگ ٨ ساله تحمیلی نبود، دشمن هر روز به مرز‌های ما تجاوز می‌کرد، اما آن جنگ و مقاومت ما باعث شد تا آنان بفهمند که باید فکر تجاوز از ایران را از سر خود بیرون کنند.

وی ادامه داد: ما در عین حال که مایل نیستیم مشکل داشته باشیم، اما زمانی که مشکلات به سراغمان می‌آید، باید بدانیم که ممکن است مثل دوران جنگ برای ما دستاورد‌هایی داشته باشد همانطور که دشمن فهمید دیگر نمی‌تواند به ایران تجاوز کند.

بیشتر بخوانید:مدیران جوان و انقلابی روی کار آیند/با متخلفان اقتصادی و ارز و طلا برخورد جدی شود/قوه قضائیه عاملان اصلی فساد‌های مالی و گرانی را شناسایی کند

رئیس مجلس خبرگان تصریح کرد: مردم باید بدانند که مشکلات فعلی نمی‌تواند باعث شود که به نظام مقدس جمهوری اسلامی بدبین شوند چرا که عده‌ای می‌خواهند بگویند که این نظام دیگر نمی‌تواند کشور را اداره کند و این موضوع خواست آمریکایی هاست و شاخه‌ای از مسئله براندازی است.

آیت الله جنتی افزود: دشمن از وضعیت فعلی استفاده می‌کند و روز به روز فشار‌ها و تحریم‌ها را بیشتر می‌کند تا بگوید که این نظام نمی‌تواند کشور را اداره کند و امیدتان به ما را بیشتر کنید، اما دشمن باید این فکر را از سرش بیرون کند.

وی خاطر نشان کرد: اگر مقاومت کنیم دشمن نمی‌تواند راه به جایی برد همان طور که مقاومت ملت‌های عراق، سوریه، فلسطین و یمن نتیجه داده است و ما باید این تجربه‌ها را ادامه دهیم و سختی‌ها را تحمل کنیم تا پیروزی نهایی محقق شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.