سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند کلاهبرداری کارت به کارت تلفنی در قزوین

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگیری اعضای یک باند ۶ نفره کلاهبرداری کارت به کارت تلفنی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ سرهنگ آرش مرادی رییس پلیس آگاهی استان گفت: در پی وقوع یک فقره کلاهبرداری کارت به کارت از یک شهروند به مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ مرادی افزود: این مالباخته با راهنمایی فرد کلاهبردار برای دریافت جایزه ۵۰ میلیون ریالی و انجام عملیات بانکی به پای عابر می‌رود، اما کلاهبردار با شگرد‌های خاصی، ۱۱۰ میلیون ریال از حساب وی به حساب مورد نظرشان منتقل می‌کند.

وی اضافه کرد: در بررسی و تحقیقات اولیه مشخص شد کلاهبرداران باشگرد دادن پیامک و تماس با شخص درباره برنده شدن در قرعه کشی رادیو جوان، فرد را به پای عابر بانک می‌کشانند.

 رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: پس از شکایت مالباخته، ماموران پلیس آگاهی یکی از متهمان را در استان البرز شناسایی کردند.

به گفته سرهنگ مرادی، متهم در بازجویی فنی پلیس و مواجهه با دلایل و مدارک موجود به بزه انتسابی با همکاری ۵ نفر در استان البرز اعتراف کرد و با هماهنگی و نیابت قضایی کارآگاهان زبده استان همه متهمان را در استان البرز دستگیرکردند.

 رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل شدن پرونده و ارجاع به مراجع قضائی به زندان تحویل داده شدند گفت: تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام/

دستگیری باند کلاهبرداری در استان قزوین

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.