سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت توجه جدی به بازنشستگان از سوی دستگاه های اجرایی

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه خواستار توجه جدی به بازنشستگان توسط دستگاه های اجرایی و تکریم هرچه بیشتر این عزیزان شد.

جلیل رحیمی صدر  مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  خواستار توجه جدی به بازنشستگان توسط دستگاههای اجرایی و تکریم هرچه بیشتر این عزیزان و همچنین بهره مند شدن بازنشستگان از خدمات رفاهی و ورزشی دستگاههای اجرایی همچون شاغلین شدند.

 وی به ارائه برخی خدمات به بازنشستگان اشاره کرد و گفت: برخی خدمات رفاهی به بازنشستگان شامل پرداخت غرامت بیمه عمر و حوادث ،بیمه تکمیلی درمان،برگزاری تورهای سیاحتی و زیارتی با یارانه 770 هزار تومانی صندوق بازنشستگی ، برگزاری دوره های آموزشی فنی و حرفه ای برای بازنشستگان و خانواده های آنها ارائه شده است.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز در این دیدار   گفت: تمام تلاش خود را بکار خواهند گرفت تا مشکلات بازنشستگان در استان را به حداقل رسانده و دستگاههای اجرایی را نیز موظف به تکریم و توجه جدی به بازنشستگان و بهره مند شدن این عزیزان از کلیه خدمات رفاهی و ورزشی همچون شاغلین نمایند.

بازوند موافقت کرد:  با هماهنگی شهرداری استان زمینی در سطح شهر برای ساخت باشگاه ورزشی در اختیار صندوق بازنشستگی قرار گیرد.

 

انتهای پیام/ز

احداث باشگاه ورزشی برای بازنشستگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.