سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید در تفت

به مناسبت دهه کرامت جشن بین المللی زیر سایه خورشید برای نهمین سال در تفت برگزار شد.

پاک طینت مسئول برگزاری جشنواره زیرسایه خورشید درتفت  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  گفت: جشن بین المللی زیر سایه خورشید با حضور بی نظیر مردم، مسئولان وخدام حرم مطهر امام رضا (ع) در حسینه امام (ره) تفت برگزار شد.

پاک طینت افزود : برای برپایی این مراسم قریب به ۲۰۰ نفر به مدت دوهفته مشغول به کارشدند که از این تعداد۶۰ نفرمرد، ۴۰ نفر زن و ۱۰۰دانش آموز فعالیت داشتند.

وی به اجرای سرود، مولودی خوانی، ابتهال خوانی و سخنرانی چند رسانه‌ای در جشن اشاره کرد و افزود: هزینه دریافتی از غرفه‌های های مستقر در جشن هرکدام به نحوی به نیازمندان کمک می‌شود.

وی با اشاره به حضور چند تن از خدام حرم امام رضا (ع) به مدت سه روز در شهرستان تفت و برگزاری ۱۰ جشن در اقصی نقاط شهرستان بیان کرد: یک روز را در شهر تفت و دو روز در شهر و روستا‌های شهرستان سپری و در جشن‌های آنهاشرکت کردند.

مسئول برگزاری جشنواره ادامه داد: در قالب این جشنواره در شهر تفت، خدام حرم رضوی با سالمندان موسسه فاطمه الزهرا، بیماران بیمارستان شهید بهشتی و مادریکی از شهدا دیدارکردند وهمچنین از کارگاه شیرینی سازی، ولی عصر تفت و گلزار شهدا بازدیدبه عمل آمد.

پاک طینت باتوجه به خدمت رسانی در این جشنواره گفت: دوپایگاه تیم پزشکی عمومی در دومنطقه محروم شهرستان روستا‌های زردین و سخوید مستقرشده و مراجعه کنندگان کاملا رایگان ویزیت میشدند، بالغ بر ۲۰۰ بسته حمایتی هرکدام به ارزش ۵۰ هزارتومان با حضور خدام به نیازمندان داده شد و اجتماع بزرگی از محرومین تحت پوشش بهزیستی در یک جشنی همراه باشام شرکت داده شدند.

انتهای پیام/ی

جشنواره زیر سایه خورشید در تفت برگزار شد

برچسب ها: ائمه اطهار ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.