سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل؛

اولین مرکز آموزش تخصصی گردشگری کشور در سرعین احداث می شود

استاندار اردبیل گفت: اولین مرکز آموزش تخصصی گردشگری کشور در شهر سرعین در حال احداث بوده و به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: این استان با توجه به ظرفیت و قابلیت های غنی فرهنگی و سیاحتی بعنوان آزمونه گردشگری شمالغرب کشور در 2 سال آینده انتخاب می شود.

وی افزود: در توسعه زیرساخت های گردشگری استان مقرر است با مساعدت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی فگردشگری و صنایع دستی اعتبارهای لازم اختصاص داده شود .

استاندار اردبیل اضافه کرد: برای احیاء و بازسازی بناهای تاریخی استان اردبیل هم تسهیلات فنی و مالی لازم اختصاص خواهد یافت.

بهنامجو درباره احداث نمایشگاه صنایع دستی در اردبیل بیان کرد:عملیات اجرایی نمایشگاه و فروشگاه های عرضه مستقیم صنایع دستی استان با مشارکت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و استانداری اردبیل امسال آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین مقرر شده مجتمع آبی بزرگ و مجهز به سیستم نوین تفریحی و درمانی با بهره مندی از تسهیلات صندوق توسعه ملی با حمایت سازمان میراث فرهنگی کشور احداث شود .

انتهای پیام/ح

اختصاص تسهیلات برای بازسازی بناهای تاریخی اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.