سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار میراحمدی مطرح کرد؛

آموزش و برخورداری از تجهیزات نوین از ارکان موفقیت یگان ویژه ناجا

سرپرست هیئت نظارت ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: آموزش و برخورداری از تجهیزات نوین از ارکان موفقیت یگان ویژه در مأموریت‌های مختلف است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سید مجید میراحمدی سرپرست هیئت نظارت ستادکل نیرو‌های مسلح در جمع کارکنان یگان ویژه غرب استان تهران ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی آحاد فرماندهان، افسران و درجه داران یگان ویژه در تأمین نظم و امنیت عمومی جامعه، اظهار کرد: وقتی یگان ویژه ناجا را با پلیس‌های ویژه سایر کشور‌ها مقایسه می‌کنیم، بحمدالله شاهدیم که این یگان به مراتب توانمند‌تر و مردمی‌تر از آن هاست، از این رو حفظ و ارتقای این برتری از الزامات است.

وی، ایمان، وحدت، آموزش‌های تخصصی و تجهیزات را از مولفه‌های اصلی در موفقیت نیرو‌های مسلح برشمرد و افزود: خداوند را شاکریم که تمامی نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی ایران اسلامی از دو مولفه ایمان و وحدت برخوردارند.

این مقام مسئول تاکید کرد: آموزش و برخورداری از تجهیزات نوین از ارکان موفقیت یگان ویژه در مأموریت‌های مختلف است.

سرپرست هیئت نظارت ستادکل نیرو‌های مسلح با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ضربه به نظام و انقلاب اسلامی گفت: معاندین به خیال خام خود می‌خواهند مردم را در مقابل نظام اسلامی قرار دهند، اما غافل از این هستند که این نظام ولایی برآمده از متن جامعه و نیرو‌های مسلح آن جزء اقشار محبوب کشور هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.