سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

20دندان پزشکی در کرمانشاه پلمب شد

مسئول اداره نظارت  بر دندانپزشکی های استان کرمانشاه گفت: سال گذشته 20 دندان پزشکی در استان کرمانشاه پلمب شدند.  

مسئول اداره نظارت بر دندانپزشکی های استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه    با بیان اینکه  در حوزه دندانپزشکی تخلفی صورت گرفته باشد در نظام پزشکی بررسی و پیگیری می شود گفت: سال گذشته 20 دندانپزشکی  به علت اینکه  تخصص دندانپزشکی نداشتند و دندانپزشک نبودند پلمب شدند .

وی گفت:  در  کرمانشاه  164 دادنپزشک عمومی  و 47متخصص دندانپزشکی  فعالیت می کنند و  هم چنین 23 درمانگاه دندانپزشکی در استان فعال هستند.

وی ادامه داد:  با توجه به شاخص جمعیتی که برای هر ستان از سوی   با نظام پزشکی و  علوم پزشکی شاخصی معرفی می شود که در استان کرمانشاه شاخص 4500نفری در نظر گرفته شده است که به ازای هر 4500نفر یک دنداپزشک در نظر گرفته شده است و خوشبختانه الان 50یا60نفر دنداپزشک از شاخص هم  از این میزان بیشتر داریم.

 رضایی ادامه داد:  امام در بعصی شهرستان ها  کمبود دندانپزشک داریم که تمرکز دایی باید پیگیری شود و در شهرستان ها نیز از این خدمات بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه امسال مواد مصرفی  استفاده شده در دندانپزشکی ها با افزایش قیمت روبه رو شده است گفت: افزایش قیمت های مواد مصرفی در سال جدید 200درصد بوده است  و هزینه بالای دندانپزشکی نیز به دلیل افزایش قیمت مواد مصرفی است.
رضایی گفت:  دندانپزشکان در استان کرمانشاه تعرفه خود را کمتر بالا بردند  و تنها  افزایش حدود 2.3 دهم درصدی برای تعرفه ها در سال جاری تعریف شده است.

انتهای پیام/ز

 

رشد 2.3 دهم  درصدی تعرفه های دندانپزشکی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.