سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال پرونده تخلف یک بانک به تعزیرات حکومتی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان گفت: پرونده تخلف یک بانک در شهرستان گرگان به منظور صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ اصغری معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت و معدن گلستان گفت: در پی گزارش دریافتی ستاد خبری سازمان مبنی بر بروز تخلف احتمالی در یکی از بانک‌های خصوصی شهرستان گرگان تیمی از بازرسان برای رسیدگی به موارد مطروحه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های به عمل آمده تخلف عدم اجرای تعهدات و ایجاد خسارت به شاکی در استفاده از تسهیلات بانکی واحد مورد نظر شناسایی شد.

وی افزود: با احراز تخلف ماده ۱۹ قانون حمایت از مصرف کنندگان و همچنین ماده ۵۴ قانون تعزیرات حکومتی، پرونده تخلف این بانک به ارزش یک میلیارد و ۳۳۶ میلیون و ۲۸ هزار ریال تشکیل و به منظور صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

اصغری گفت: اهمیت عملکرد بانک‌ها و شیوه‌های نوین بانکداری در جامعه، ایجاد حس اعتماد در میان دارندگان حساب را از وظایف اصلی بانکداری است.

وی از شهروندان خواست:در صورت مشاهده هرگونه تخلفات احتمالی مشابه مورد را سریعا از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسان این اداره اطلاع دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/م

 

پرونده تخلف یک بانک به تعزیرات حکومتی شد

برچسب ها: تعزیرات ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.