سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیران روابط عمومی‌ها باید فاصله مدیران با مردم را به حداقل برسانند

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان گفت:بزرگ‌ترین خاصیت این امر، ارتقای اعتماد عمومی به دستگاه مربوطه است که البته پیش‌نیاز این امر، اعتماد و فهم مدیران از جایگاه روابط عمومی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حمیدرضا کدخدایی دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان در نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گفت: یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های یک روابط عمومی موفق کاهش فاصله بین مدیر و دستگاه اجرایی با مردم است تا اعتماد عمومی افزایش یابد و از این لحاظ روابط عمومی‌ها دارای اهمیتی ویژه هستند.

وی بابیان اینکه مدیران روابط عمومی‌ها باید فاصله مدیران با مردم را به حداقل برسانند، افزود: بزرگ‌ترین خاصیت این امر، ارتقای اعتماد عمومی به دستگاه مربوطه است که البته پیش‌نیاز این امر، اعتماد و فهم مدیران از جایگاه روابط عمومی است.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان درباره ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها طبق قانون، گفت: در حوزه روابط عمومی‌ها امروز می‌بایست به تعریف یک جایگاه برسیم تا در کنار تعریف رسالت‌های روابط عمومی، بتوانیم برای این نهادها، رسالت پاسخگویی نیز قائل شویم.

خدایی کمبود نیروی انسانی در مقوله روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی را یک مشکل اساسی در استان سمنان دانست و تاکید کرد: آموزش و ارتقای کیفی و کمی نیروهای روابط عمومی می بایست مد نظر دستگاه های اجرایی استان باشد.

انتهای پیام / گ

روابط عمومی‌های استان سمنان فاصله بین مدیران و مردم را کاهش دهند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.