سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناجی:

عزت ما مرهون شهدا است

معاون استاندار سمنان گفت: خون شهدا باعث شد تا کشور به نقطه‌ای برسد که باعزت درزمینهٔ دیپلماسی توفیقاتی کسب کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان شامگاه چهارشنبه در همایش خادمین یادمان‌های شهدای گمنام استان سمنان گفت: ما در کشور مدیون شهدایی هستیم که اقتدار نظام جمهوری اسلامی را برای ما به ارمغان آوردند و در مقطعی که به خون و جان‌فشانی آن‌ها نیاز بود، از جان خویش هم دریغ نورزیدند تا کشور مصون بماند.

وی بابیان اینکه خون شهدا باعث شد تا کشور به نقطه‌ای برسد که باعزت درزمینهٔ دیپلماسی توفیقاتی کسب کند، ابراز داشت: ما همواره مدیون شهدا هستیم چراکه کشورمان امروز توانسته در تمامی دنیا به‌عنوان یک کشور مقتدر و ضد سلطه مطرح باشد.

ناجی بیان کرد: مسیری که شهدا انتخاب کرده‌اند برای اصلاح امور جامعه و حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی، حفظ ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفاظت و حراست آن بوده که باید این مسیر در شرایط کنونی باقدرت ادامه یابد.

وی با اشاره به تبیین نقش تعهد، منش و رفتار شهدا در زندگی امروزی بشری خاطرنشان کرد: اگر تعهد شهدا به آنچه آن‌ها انجام می‌دادند وجود نداشت، آن‌ها هیچ وقت به درجه رفیع شهادت نائل و فیض الهی نمی‌رسیدند، که اگر امروز رفتارهای سازمانی ما همراه با تعهد باشد، مشکلات کمتر رخ می‌دهد.

انتهای پیام / گ

ایثار و شهادت بزرگ‌ترین قدرت فرهنگی ایران اسلامی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.