سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

تلاش می‌کنیم ۱۰۰ هزار گوشی توقیفی این هفته به بازار عرضه شود

آذری جهرمی اعلام کرد امروز از وزیر صنعت برای تسریع در روند عرضه ۱۰۰ هزار گوشی توقیف شده به بازار درخواست کرده و تلاش می‌کند این ۱۰۰ هزار گوشی توقیف شده این هفته به بازار عرضه شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در حاشیه همایش مدیران پست‌بانک با اشاره به هماهنگی با وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه هیأت دولت امروز برای رسیدگی به قیمت‌ها در بازار موبایل، اظهار داشت: وضعیت بازار تلفن همراه به دو عامل گوشی‌های توقیف شده و نرخ ارز بستگی دارد. مطالبه رسیدگی به وضعیت بازار تلفن همراه مطالبه صحیحی است.

وزیر ارتباطات گفت: امروز از وزیر صنعت برای تسریع در روند عرضه 100 هزار گوشی توقیف شده به بازار درخواست کردیم و تلاش می‌کنیم این 100 هزار گوشی توقیف شده این هفته به بازار عرضه شود.

آذری جهرمی ادامه داد:‌ از سوی دیگر یکی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت گوشی نرخ ارز است که با توجه به اینکه هنوز نرخ ارز برای واردات گوشی تصویب نشده، از این نظر نیز منتظر تثبیت نرخ ارز هستیم که سیاست‌های رئیس کل جدید بانک مرکزی تکلیف را روشن خواهد کرد و امیدوارم در این زمینه سریع‌تر تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
احسان
۰۹:۱۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
بلاخره کی قراره این اتفاق بیفته
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۷
خدا وكيلي مثل خودرو سازا نكنين و همينجوري نريزين تو بازار كه گير دلالا بيافته مثلا خريدار بايد شماره اش را ظرف يك روز فعال كند و تا يكسال هم نبايد شماره عوض بشه