سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انگیزه نساجی، رقیب اصلی ذوب آهن

حضور تیم نساجی مازندران پس از چندین سال در لیگ برتر جای تبریک دارد، زیرا آن‌ها تماشاگران پر شور و پر اشتیاقی دارند که می‌توانند جذابیت زیادی به لیگ برتر اضافه کنند.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، دو تیم نساجی و ذوب آهن فردا (پنج‌شنبه) در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

امید نمازی سرمربی تیم ذوب آهن در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: خوشحالیم که مقابل یک تیم خوب و یک مربی خوب و هواداران پرشور تیم نساجی قرار است بازی کنیم. کار ما مقابل نساجی سخت است و انگیزه بالایی برای تیم نساجی مقابل تیم ما وجود دارد. ما با توجه به این که سابقه زیادی در حضور در لیگ برتر داریم باید متوجه این انگیزه باشیم و بتوانیم مقاومت کنیم تا نتیجه را به نفع خودمان به پایان برسانیم.

وی افزود: مازندران از لحاظ شرایط آب و هوایی وضعیت خاص خودش را دارد. معمولا بازیکنان مازندرانی بازیکنان پرتوانی هستند و ما این مساله را می‌دانیم و به بازیکنان خودمان گوشزد کردیم و به خاطر همین این بازی، بازی سختی خواهد بود، ولی ما تیم را طوری تمرین دادیم که بتوانیم آمادگی لازم را برای این بازی به دست آوریم.

نمازی به مصدومان تیمش اشاره کرد و گفت: فقط مسعود حسن‌زاده که تازه به جمع ما اضافه شده دچار مصدومیت شده و قادر نیست تیم ما را همراهی کند. محمدباقر صادقی هم در این بازی به علت مصدومیت جزئی که دچارش شده، قادر نیست ما را همراهی کند.

نمازی گفت: تیم ذوب آهن سال پیش با هدایت آقای قلعه‌نویی شروع نسبتا خوبی نداشت، ولی توانستند یک روند خوبی را پیدا کنند و در نهایت به رده دوم صعود کنند و سهمیه آسیایی بگیرند و فاصله‌ای تا قهرمانی هم نداشتند، ولی امسال با تغییراتی که انجام شده، مطمئنا شیوه بازی و فلسفه‌ای که من در فوتبال مد نظر دارم، با سال پیش تفاوت خواهد داشت.

او درباره مصاحبه‌ای که کی‌روش درباره او انجام داده گفت: درباره صحبت‌هایی که کی‌روش انجام داده باید از خودش پرسید که علت این صحبت‌ها چه بوده است، اما من عقیده خودم را می‌گویم. من در چند سالی که با آقای کی‌روش کار کردم، شاید نزدیک‌ترین شخص به او بودم. در کادر فنی و حتی در مسائل فنی از نظرات و عقاید بنده بسیار استفاده می‌کردند، اما تا یک جایی به آقای کی‌روش حق می‌دهم.

وی افزود: صحبت‌های کی‌روش از روی ناراحتی بود، چون وقتی من این قدر با او در تمام مسائل نزدیک بودم، وقتی از تیم ملی رفتم باعث ناراحتی شدم. آذری هم فقط از کی‌روش برای انتخاب من یک مشورت ساده گرفته بود.
انتهای پیام/آ

مصاف دو تیم نساجی و ذوب آهن فردا در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر

برچسب ها: فوتبال ، وزارت ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.