سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

چاه ریزش کرد/ کارگر 25 ساله خاک شد + عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از فوت یک کارگر بر اثر ریزش دیواره‌های چاه یک ساختمان مسکونی در جاده مخصوص کرج خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگارحوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در ساعت 11:06 امروز(چهارشنبه) حادثه گرفتار شدن یک کارگر در چاه در جاده مخصوص کرج، خیابان بیمه 2 به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله 2 گروه نجات با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه یک مجتمع مسکونی بود که در پارکینگ آن کارگران مشغول حفاری یک حلقه چاه بودند. در عمق 10متری یکباره بخش زیادی از دیواره‌های سمت انباری چاه تخریب می شود و با توجه به اینکه چاه بسیار رطوبت داشت، باعث شده بود که چاه چندین بار ریزش کند و این موضوع عملیات نجات را با مشکل رو به رو کرده بود و آتش نشان ها ابتدا عملیات ایمن سازی را انجام دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: بعد از اطمینان از ایمن بودن چاه، یکی از آتش نشان ها وارد چاه شد.

ملکی گفت: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که یک کارگر در بخش انتهای انباری چاه در زیر خاک محبوس شده است که آتش‌نشان ها عملیات خاک برداری را آغاز کردند و موفق شدند یک کارگر 25 ساله که از اتباع کشور افغانستان بود را از زیر خاک خارج کنند.

وی افزود: ماموران آتش نشانی پس از خارج کردن این کارگر از چاه، او را به عوامل اورژانس تحویل دادند و بعد از انجام معاینات مشخص شد که این فرد جان خود را از دست داده است.

ملکی تصریح کرد: در نهایت این عملیات در ساعت 17:00 به پایان رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: آتش نشانی ، ریزش چاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.