سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی دفاتر نذورات آستان قدس رضوی در سراسر کشور

مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی از راه اندازی دفاتر نذورات در همه دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در سراسر کشور خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا اسماعیل زاده گفت : برای نخستین بار آستان قدس رضوی دفاتر نذوراتی در همه استان‌های کشور ایجاد می‌کند که عموم هموطنان در سراسر کشور می‌توانند برای پرداخت نذورات خود به این دفاتر مراجعه کرده و در قبال پرداخت نذورات رسید آن را تحویل بگیرند .

وی با بیان اینکه در این دفاتر بر اساس نیت ناذران رسید صادر می‌شود ، افزود: با تأکید تولیت آستان قدس رضوی ، نذورات حتما در همان جایی که ناذر آن مشخص کرده‌اند هزینه می‌شود .

مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی ادامه داد : نذوراتی که امکان هزینه در همان شهرستان را دارد ، برای محرومان و نیازمندان همان منطقه هزینه می‌شود .

اسماعیل زاده گفت : راحت‌ترین روش جهت پرداخت نذورات از سراسر کشور ، شماره گیری کد دستوری *8# با تلفن همراه بوده و خیران می‌توانند نذورات خود را در کم‌ترین زمان با استفاده از کارت‌های بانکی که رمز دوم دارد ، پرداخت کنند.

وی افزود : سامانه وقف و نذر رضوی به نشانی https://nazr.razavi.ir از جدیدترین راه‌هایی است که همه افراد می‌توانند با ورود به آن نذر خود را ادا و آستان قدس رضوی را در امر یاری رساندن به نیازمندان حقیقی همراهی کنند.

مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی ادامه داد : مراجعه حضوری به 20 دفتر نذورات نقدی و غیر نقدی که در اماکن متبرکه رضوی و حریم حرم حضرت رضا (ع) قرار داده شده است از دیگر روش‌های پرداخت نذورات است.

اسماعیل زاده گفت : به منظور دسترسی راحت زائران ، 19 دفتر در صحن‌ها ، رواق‌ها و ورودی‌های حرم مطهر وجود دارد که از این تعداد 11 دفتر به صورت شبانه روزی و بقیه از ساعت 7 تا 21 آماده دریافت نذورات نقدی و غیرنقدی زائران هستند .

انتهای پیام // ف. ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
چه جوری میشه نذورات را به این دفاتر اهدا کرد؟
مرتضی
۰۸:۴۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
السلام علیک یا امام رضا