سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوی وزیر کشور صورت گرفت؛

انتصاب رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی به سمت ناظر ارشد وزارت کشور

علی طالبی رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور به سمت ناظر ارشد وزارت کشور منصوب شد.

به گزارش حوزه  دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ علی طالبی رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور به سمت ناظر ارشد وزارت کشور منصوب شد.

در حکم رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به علی طالبی آمده است: در اجرای ماده ۹ دستور العمل اجرایی مواد ۹۱ و ۹۲ قانون مدیریت خدمات کشوری موضوع بخشنامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بدین وسیله جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان ناظر ارشد وزارت کشور تعیین می‌نمایم.

همچنین در این حکم آمده است: به منظور سرعت بخشی به فرایند تصمیم گیری و قاطعیت برخورد با متخلفین به موجب این حکم، اختیار اعمال مجازات‌های موضوع تبصره ۱ ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشور و انتخاب و انتصاب بازرسان به جنابعالی تفویض می‌گردد.

وزیر کشور همچنین در این حکم تصریح می‌کند: اجرای کامل وظایف مصرح در دستور العمل، اعمال مجازات‌های موضوع قانون و همچنین پیشنهاد، سازماندهی، هماهنگی، هدایت، آموزش، نظارت و اخذ گزارش عملکرد بازرسان واحد‌های ستادی و استانی و نیز تشکیل گروه بازرسی و تعیین سرپرست گروه از اهم مواردی است که انتظار می‌رود در راستای اجرای صحیح و موثر برنامه صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری نسبت به آن اهتمام نمایید.

گفتنی است، ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری مقرر داشته است: اخذ رشوه و سوء استفاده از مقام اداری ممنوع می‌باشد. استفاده از هرگونه امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه در مقابل انجام وظایف اداری و وظایف مرتبط با شغل توسط کارمندان دستگاه‌های اجرائی در تمام سطوح از افراد حقیقی و حقوقی به جز دستگاه‌های ذی ربط خود تخلف محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.