سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیاز۹۰ میلیارد تومانی سازمان آتش نشانی برای آمادگی همه جانبه در حوادث

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: این سازمان ۹۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد تا آمادگی همه جانبه برای مقابله با حوادث داشته باشد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حیدر قاسمی در جلسه ای با حضور مدیرعامل جدید سازمان آتش نشانی و کارکنان این سازمان افزود: سازمان آتش نشانی دارای سه ضلع نیروی انسانی، تجهیزات و مدیریت است ؛ این سازمان مغز متفکر تأمین امنیت جانی و مالی شهروندان و مرکز عملیات مقابله با حوادث و سوانح خطرناک است.

بنابر اعلام وی ، حرفه آتش‌نشانی در فهرست مشاغل سخت و زیان آور قرار گرفته است و در صورت تصویب این موضوع شاهد بازنشستگی تعدادی از نیروهای سازمان آتش نشانی خواهیم بود و به همین دلیل شورای شهر باید در جهت تقویت نیروی انسانی این سازمان چاره اندیشی کند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروی انسانی فعلی سازمان آتش نشانی سرمایه با کیفیت و توانمندی است که باید با همت از این سرمایه حفاظت کرد، افزود: بر اساس برآوردهای انجام شده برای تجهیزات این سازمان ۹۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است تا این سازمان آمادگی همه جانبه برای مقابله با حوادث داشته باشد.  

قاسمی بر آموزش شهروندان در زمینه پیشگیری و خدمات ایمنی تأکید کرد و ادامه داد: باید ارتقاء فرهنگ ایمنی شهروندان در راستای پدافند غیرعامل در سرلوحه برنامه‌های سازمان آتش نشانی قرار گیرد.

به گفته وی ، با همفکری ، همراهی و هم افزایی می توان سازمان آتش نشانی را با توجه به موقعیت و توانمندی کنونی، رشد و توسعه داد.

انتهای پیام /س

نیاز به بودجه سازمان آتش نشانی اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، آتش نشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.