سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد:

برقراری امنیت وظیفه ذاتی نیروی انتظامی است

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: برقراری امنیت وظیفه ذاتی نیروی انتظامی است و با عوامل ناامن کننده جامعه و متخلفین برخورد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی در جمع خبرنگاران افزود: ناجا برای تبیین این رفتار و برخورد حکیمانه با مردم در این نیرو طی نیمه دوم سال جاری برای ۲۰ هزار نفر از کارکنان و نیرو‌های پلیس تخصصی به همراه خانواده‌های آنان دوره‌های آموزشی برگزار خواهد نمود.

وی اظهار داشت: دستگاه‌های نظارتی نیز بر اجرای صحیح این آموزش‌ها نظارت خواهند کرد.

وی برقراری امنیت را وظیفه ذاتی نیروی انتظامی دانست و گفت: این نیرو مزاحمینی در اجرای این وظیفه خواهد داشت، اما با آنان مقابله خواهد شد چنانچه در همه جوامع از جمله کشور‌های غربی که شعار‌های حقوق بشری و لیبرالی سر می‌دهند نیز با عوامل ناامن کننده جامعه و متخلفین برخورد می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی افزود: این نیرو کارنامه درخشانی در برخورد با ناامنی و اغتشاشات در کشور داشته چرا که خود را فرزند مردم و کشور می‌داند.

وی اظهار داشت: دشمنان با فشار‌های اقتصادی، عملی و روانی در صدد کشاندن بخشی از اعتراضات صنفی به خیابان‌ها هستند، اما پلیسی که خود از دل مردم است در مقابله با این نقشه حاضر است برای آسایش مردم کتک بخورد، اما کسی را مورد ضرب و شتم قرار ندهد.

انتهای پیام/ز

برخورد حکیمانه پلیس با مردم مطالبه رهبری است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.