سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی برترین‌های جشنواره رضوی در گیلان

شانزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری گیلان با معرفی برترین‌های این جشنواره به کار خود پایان داد.

اسفندیار ضیایی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز رشت؛  گفت: در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره رضوی که به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان برگزار شده بود، از ۵۶ کودک، مدیران مراکز و مربیان کانون پرورش فکری گیلان قدردانی شد.

وی افزود: ۵۰۰ دست نوشته و دست ساخته‌های کودکان و نوجوانان عضو مراکز ۳۱ گانه کانون پرورش فکری گیلان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که بر اساس آرای داوران آثار ۲۰ کودک، ۱۸ مدیر مراکز و ۱۸ مربی پذیرفته و با اهدای لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود از آنان تجلیل شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان مشارکت کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان جامعه در مناسبت‌های مذهبی را عاملی مهم در خنثی کردن تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و خاطر نشان کرد: امروزه دشمنان با همه توان در تلاش اند تا ضمن شبه افکنی میان قشر جوان جامعه، اهداف پلید و استکبار ستیزی خود را انجام دهند.

اسفندیار ضیایی تصریح کرد: آگاه بخشی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با معارف دین و ترویج بیش از پیش ارزش‌های اسلامی از برنامه‌های پیش روی کانون پرورش فکری در راستای تربیت دینی- اسلامی کودکان است.

 

انتهای پیام/م.ع

پایان جشنواره رضوی در گیلان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.