سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل کمیته استانی گردشگری سلامت در خراسان رضوی

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در راستای ساماندهی و توسعه گردشگری سلامت، کمیته استانی گردشگری سلامت با حضور تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های موثر تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد خیامی مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه گردشگری سلامتی یک صنعت محسوب می‌شود که برای توسعه و ساماندهی آن نیاز است که تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط با یکدیگر هماهنگ باشند افزود: به همین منظور کمیته استانی گردشگری سلامت به زودی پس از تصویب استاندار خراسان رضوی تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات عمده در حوزه گردشگری سلامت، نبود هماهنگی و همگرایی میان سازمان‌های مرتبط است و در حال حاضر رسیدگی به امور مربوط به این حوزه به صورت موردی انجام می‌شود، با تشکیل کمیته استانی، شرح وظایف سازمان‌های مرتبط در حوزه گردشگری سلامت مشخص و از تمامی استعداد‌ها و ظرفیت استان برای توسعه بهتر این صنعت استفاده می‌شود.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر این برنامه در حال اجراست که در آن گردشگران سلامت از زمانی که ازکشور خود قصد عزیمت دارند تا زمانی که به کشور خود باز می‌گردند مورد پیگیری قرار می‌گیرند، اما با تشکیل این کمیته و با هماهنگی با سایر سازمان‌ها می‌توان به شکل مطلوب تری نسبت به این امر اقدام نمود.

خیامی با بیان اینکه استان خراسان رضوی به دلیل حضور حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و مراکز درمانی توسعه یافته از ظرفیت‌های مناسبی در حوزه گردشگری سلامت برخوردار است افزود: با تشکیل این کمیته بتوانیم به اهداف برنامه ریزی شده در این حوزه دست پیدا کنیم.

انتهای پیام//ف. ن.

کمیته استانی گردشگری سلامت در خراسان رضوی تشکیل می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.