سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهمیت مرز پرویزخان در حوزه تجارت به خصوص ترانزیت کالا

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت : مرز پرویزخان در حوزه تجارت به خصوص ترانزیت کالا اهمیت بسیاری دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  خسروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت : مرز پرویزخان در حوزه تجارت به خصوص ترانزیت کالا ، اهمیت بسیاری دارد و این مرز پارسال با ترانزیت یک میلیون و 450 هزار و 272 تن کالا ، 16 درصد از حجم کل کالاهای ترانزیتی به داخل کشور را به خود اختصاص داده است.

وی گفت : پرویزخان پارسال دومین مرز فعال کشور در زمینه ورود کالاهای ترانزیتی شناخته شد که این خود ظرفیت بسیار بزرگی برای منطقه ، استان کرمانشاه و حتی کشور محسوب می شود.

خسروانی افزود : پارسال در مجموع 9 میلیون و 281 هزار و 654 تن کالا که از کشور ترانزیت شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل آن ، 19 درصد رشده است.

وی افزود : پرویزخان، جایگاه دوم مرزهای فعال کشور در امر واردات کالاهای ترانزیتی کشور را دارد ، افزود: پس از بندر شهید رجایی، مرزهای پرویزخان ، بازرگان و باشماق به ترتیب با 16 و 10 درصد به عنوان فعال ترین مرزهای کشور در امر ورود کالاهای ترانزیتی به شمار می روند به طوری که 71 درصد از حجم ترانزیت کل کشور به این مرزها اختصاص دارد.

خسروانی اظهارداشت: مسیر ترانزیتی پرویزخان به بندر امام با جا به جایی یک میلیون و 450 هزار و 272 تن کالا در مقایسه با سایر مرزهای ترانزیتی ، پرترددترین مسیر کالاهای ترانزیتی در بین سایر مرزهای کشور است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

پرویزخان، جایگاه دوم مرزهای فعال کشور

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.