سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت 50 درصد مطالبات گندمکاران همدان

معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13 همدان گفت: گندمکاران 50 درصد از مطالبات خود را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی رحمانی‌فر، معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13 همدان  درتور رسانه‌ای خبرنگاران افزود: 90 درصد کشاورزانی که گندم را تحویل دولت داده‌اند 50 درصد مطالبات خود را دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد:  موجودی گندم استان از سال گذشته 230 هزار تن بود که در هم اکنون با توجه به وضعیت خرید میزان آن روبه افزایش است.

وی با بیان اینکه گندم همدان برای تقویت مراکز ذخیره‌ سازی به سایر استان‌ها ارسال می‌شود، اظهار داشت: به استان خراسان رضوی، زاهدان، کرمان، یزد، بوشهر، تهران، البرز، مازندارن، قم و گیلان گندم همدان صادر می‌شود.

رحمانی فر خاطر نشان کرد: انبارهای چادری خرید گندم در استان همدان استاندارد هستند و بیش از یک سال است که این محصول را با بهترین کیفیت نگهداری می‌کنند.

این مسئول گفت: با توجه به تلاش‌های سازمان جهاد کشاورزی و بهبود کشت هر سال شاهد بهبود کیفیت گندم از لحاظ میزان پروتئین و گلوتن ایندکس هستیم.

وی با اشاره به اینکه از تولید گندم استان برای تولید نان استفاده می شود اظهار داشت:  چهار سال است که استان همدان از هیچ نوع گندم خارجی استفاده نکرده است.

انتهای پیام/ج

50 درصد از مطالبات گندمکاران همدان پرداخت شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.