سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گهگیلویه وبویراحمد:

کشف یک تن و ۸۵۸ کیلو گرم مواد مخدر در گهگیلویه وبویراحمد

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گهگیلویه وبویراحمدگفت: از ابتدای امسال تاکنون یک تن و ۸۵۸ کیلو گرم مواد مخدر در کهگیولیه وبویراحمد کشف و ضبط شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج ،  سرهنگ مصطفایی  جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان در نشست استانی شورای مبارزه با مواد مخدر کشفیات مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون را یک تن و ۸۵۸ کیلو گرم برشمرد و گفت:این در حالی است که این مقدار در مدت مشابه پارسال یک تن و ۲۸۷ کیلو گرم بود.

سرهنگ مصطفایی با بیان اینکه از این مقدار مواد مخدر کشف شده یک تن و ۶۱۵ کیلوگرم آن از نوع تریاک بوده افزود:در این زمینه ۶۴۷ نفر دستگیر و ۱۱۶ خودروی حامل مواد مخدر توقیف شدند.

وی واقع شدن استان در مسیر ترانزیتی جنوب به شمال،مرکز کشور و افزایش گشت‌های ایست و بازرسی‌های پلیس را از عمده دلایل این افزایش اعلام کرد و ادامه داد: پلیس به صورت شبانه روزی با تعقیب و گریز قاچاقچیان مواد مخدر اجازه خودنمایی به سودگران مرگ نخواهد داد.

استاندار هم با تاکید بر مقابله همه جانبه و عزم جدی دستگاه‌های اجرایی با مشارکت تشکل‌های مردم نهاد گفت:مسئولان باید برای مقابله با این پدیده شوم و خانمان سوز از نگاه جزیره‌ای پرهیز و فراتر از نگاه استانی و ملی به این موضوع نگاه کرده و با جدیت ورود کنند.

احمدی بازتوانی، توانمندسازی و ایجاد طرح‌های اشتغال زا برای بهبودیافتگان را خواستار شد و افزود:بانک‌های عامل با کمک دستگاه‌های نظیر فنی و حرفه‌ای، بهزیستی، کمیته امداد نقش موثری در بازگشت موثر و کارآمد این افراد به بطن خانواده و اجتماع دارند که باید به این مهم توجه کنند.

وی با بیان اینکه جلسات این شورا در شهرستان‌ها و استان باید هدفمند ودارای محتویات سازنده و با کیفیت باشد ادامه داد:اگر این جلسات خروجی مثبت داشته باشد و مصوبات این شورا به خوبی اجرایی شود بسیاری از مشکلات مردم در این بخش رفع می‌شود.

در این جلسه همچنین دبیران شورای مبارزه با مواد مخدر ۸ شهرستان مهمترین اقدامات، مشکلات و راهکار‌های خود را در این حوزه بیان کردند.

انتهای پیام/د

افزایش ۴۴ درصدی کشفیات مواد مخدر 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.