سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردا آغاز لیگ برتر فوتبال در مشهد؛

جدال قهرمان فصل گذشته با تیم متحول شده پدیده

تیم فوتبال پدیده در بازی افتتاحیه لیگ برتر فوتبال فردا در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) میزبان قهرمان فصل گذشته لیگبرتر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ یحیی گل محمدی سرمربی باشگاه پدیده در امروز نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس تهران  گفت: شرایط تیم ما زیاد رو به راه نیست؛اما سعی میکنیم بازی خوبی مقابل قهرمان فصل گذشته داشته باشیم.

وی افزود:سه بازیکن ما در اختیار تیم ملی امید هستند و دو بازیکن مصدوم هم داریم که کار مارا مقابل پرسپولیس سخت میکند

 سرمربی باشگاه پدیده با اشاره به یارگیری خوب باشگاه در فصل نقل و انتقالات گفت: ما بازیکنان جوان و آینده دار خوبی از لیگ دسته یک جذب کردیم که تنها مشکل ما این بود که بازیکنان جدید یک مقدار دیر به جمع ما اضافه شدند و ممکن است از لحاظ بدنی شرایط خوبی نداشته باشند.

گل محمدی با اشاره به محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات تصریح کرد: من فکر میکنم پرسپولیس تغییرات زیادی نداشته و همچنان بازیکنان خوب فصل گذشته را حفظ کرده و این فصل هم مدعی قهرمانی خواهد بود.

وی در خصوص شرایط بازیکنان جوان باشگاه پدیده اظهار داشت: بیشتر بازیکنان ما جوان و کم تجربه هستند اما اگر شرایط جوی بازی روی بازیکنان اثر منفی نداشته باشد و و هرکدام وظیفه خودرا به درستی انجام دهند میتوانیم بازی خوبی در مقابل پرسپولیس داشته باشیم.

گل محمدی در خصوص تعامل باشگاه پدیده با تیم ملی امید گفت: ما همیشه با تیم ملی امید تعامل داشتیم و خواهیم داشت اما انتقاد من از سازمان لیگ  این است که کاش برنامه ریزی ها طوری باشد که باشگاه ها از تحویل دادن بازیکنان جوان به تیم ملی امید متضرر نشوند و در بازی های مهم بازیکنان را در اختیار داشته باشند.

گفتنی است که برانکو ایوانکویچ سرمربی باشگاه پرسپولیس به دلیل تاخیر در پرواز به این نشست خبری نرسید و این نشست تنها با حضور یحیی گل محمدی سرمربی باشگاه پدیده برگزار شد.

انتهای پیام//ع.ع

نشست خبری سرمری تیم فوتبال پدیده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.