سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جدید عقیدتی-سیاسی انتظامی روانسر معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید عقیدتی-سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان روانسر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید عقیدتی-سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان روانسر برگزار و با قدردانی از تلاش های حجت الاسلام محد خزلی رئیس پیشین، حجت الاسلام محمدعلی زارعی به عنوان رئیس جدید معرفی شد.

محد قنبری فرمانده انتظامی شهرستان روانسر اظهار داشت: به دلیل تعامل و ارتباط خوبی که پلیس با اقشار مختلف و مسئولین شهرستان دارد شاهد امنیتی پایدار و قابل قبول در این شهرستان هستیم.

وی همچنین با قدردانی از تلاش های حجت الاسلام خزلی رئیس سابق عقیدتی-سیاسی انتظامی شهرستان روانسر، ابراز امیدواری کرد تا حجت الاسلام زارعی نیز بتواند راه در پیش گرفته شده را با قدرت بیشتری ادامه دهد.

حجت الاسلام "سید ابراهیم حسینی" رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ضمن تبریک دهه کرامت عنوان کرد: یکی از راه هایی که می تواند ما را به موفقیت برساند ولایتمداری و تبعیت محض از ولی فقیه می باشد.

وی تاکید کرد: آنچه که ما را به قله های سعادت می رساند ولایت فقیه است و از این رو باید خود را سرباز آن بدانیم.
حجت الاسلام حسینی همچنین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: طبق فرمایش ایشان باید برخوردی شجاعانه و فعالانه ای با دشمنان داشته باشیم و از موضع خود کوتاه نیائیم.

رئیس عقیدتی - سیاسی انتظامی کرمانشاه در پایان از تلاش های مخلصانه حجت الاسلام خزلی قدردانی و اظهار داشت: حجت الاسلام زارعی نیز از جمله روحانیون آگاه و دانشمندی است که قطعا حضورش برای مجموعه انتظامی شهرستان روانسر باعث خیر و برکت خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

انتصابی جدید در فرماندهی عقیدتی سیاسی استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.