سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش:

ازدواج باید در کشور آسان برگزار شود

فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت:یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران این است که فرماندهان ولایی در راس ارتش قرار دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش در مراسم ازدواج ١٤٦ زوج ‌جوان نیروی زمینی محوری ارتش در مشهد افزود:امیر حیدری فرمانده ولایی نیروی زمینی محوری دستور داد در هر قرارگاه منطقه‌ای کسانی که از فرزندان کارکنان و کارکنان شاغل ازدواج می‌کنند و جشن ازدواجشان را به صورت یک همایش بزرگ برگزار شود و این افتخار نصیب ما شد تا در طول 5 روز در خدمت 140 زوج جوان باشیم.

وی تصریح کرد:تاکیدات مقام معظم رهبری بر این است که ازدواج در کشور آسان برگزار شود و در سالی که با نام حمایت از کالای ایرانی است چهار مورد از کالا‌هایی که به این زوج‌ها اهدا می‌شود کالای ایرانی است.

فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت:از برکات این مراسم این است که در روز میلاد با سعادت امام رضا (ع) این زوج‌ها به خانه‌ی خودشان می‌روند و آرزوی خوشبختی این عزیزان را داریم و امیدواریم فرزندان صالح و مخلصی برای نظام جمهوری اسلامی ایران تربیت کنند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

مراسم ازدواج ١٤٦ زوج ‌جوان نیروی زمینی محوری ارتش در مشهد

برچسب ها: ارتش ، کالای ایرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.