سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعیدی در تذکر شفاهی:

زیرساخت‌های لازم برای اعمال 30 درصد سنوات تحصیلی در کنکور وجود ندارد

نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: بسیاری از دانش آموزان به اعمال 30 درصد سنوات تحصیلی در کنکور معترض هستند، زیرا زیرساخت کافی و لازم در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 3 مرداد) طی تذکری شفاهی ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) اظهار کرد: دو وزارتخانه آموزش و پرورش و علوم و تحقیقات اعلام کردند که 30 درصد کنکور براساس احتساب سنوات تحصیلی باشد، اما بسیاری از دانش آموزان به این امر معترض هستند، زیرا اطلاع قبلی به دانش آموزان داده نشده و زیرساخت کافی و لازم در این زمینه وجود ندارد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی وی افزود: زمانیکه گزارش هایی دریافت می شود که آزمون امتحان عدالت محور نبوده، چگونه می توان 30 درصد سنوات تحصیلی را در کنکور دخیل کرد؟ آیا ما عدالت آموزشی داریم؟ آیا در نقاط محروم و نقاط برخوردار عدالت آموزشی وجود دارد؟ بر این اساس ضروری است که وزیر آموزش دستور ویژه برای رسیدگی و رفع این مشکل صادر کند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس  تصریح کرد: از وزیر ورزش و جوانان درخواست دارم که رسیدگی ویژه‌ای به بحث ورزش بانوان داشته باشد، فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی مراسم تقدیر و تشکری از تیم فوتبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.