سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اباذری: داوری در رقابت‌های دانشجویان جهان به کمک تیم ژاپن آمد

ملی پوش کاراته گفت: داوران در رقابت‌های دانشجویان به سود تیم ژاپن قضاوت کردند.

صالح اباذری ملی پوش کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: سطح رقابت‌های آسیایی اردن بسیار بالا بود، اما توانستیم بهترین نتیجه را در این رقابت‌ها بدست آوریم و بلافاصله از اردن راهی کشور ژاپن شدیم تا در مسابقات دانشجویان جهان شرکت کنیم و با وجود خستگی توانستیم که در این رقابت‌ها هم نتایج درخشانی رقم بزنیم و با دست پر به کشور برگردیم.

او درباره داوری در مسابقات قهرمانی آسیا و دانشجویان عنوان کرد: کشور اردن در رقابت‌های قهرمانی آسیا از امتیاز میزبانی استفاده کرد و داوری در خیلی از دیدار‌های حساس به سود این کشور بود. در رقابت‌های دانشجویان جهان نیز در مرحله فینال تیمی داوری به سود ژاپن بود به طوری که سرمربی این تیم هم به این موضوع اشاره کرد که حق تیم ایران بود، اما میزبانی به کمک ژاپنی‌ها آمد.

ملی پوش کاراته کشورمان تصریح کرد: حضورم در رقابت‌های لیگ کاراته وان باعث شد شناخت خوبی از حریفانم در مسابقات دانشجویان جهان داشته باشم و با آمادگی بیشتری برابر حریفانم مبارزه کنم.

اباذری در مورد رقابت‌های پیش رو گفت: در شهریورماه رقابت‌ها لیگ کاراته وان آلمان را در پیش داریم و پس از آن راهی رقابت‌های جهانی اسپانیا خواهیم شد و هر دو این رقابت‌ها از نظر کسب سهمیه المپیک بسیار مهم است چرا که امتیازات بالایی به نفرات برتر داده می‌شود که در افزایش رنکینگ کاراته کا‌ها برای کسب سهمیه المپیک توکیو موثر است.

ملی پوش کاراته در پایان خاطر نشان کرد: اگر در رقابت‌های آلمان و اسپانیا بتوانم روی سکوی قهرمانی قرار بگیرم امتیاز رنکینگم افزایش پیدا می‌کند و در صورتی که در وزن خودم در جدول رنکینگ صدرنشین شوم می‌توانم سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کنم.


بیشتر بخوانید:

 اباذری: تمام هدفم قهرمانی تیم ملی کاراته در لیگ جهانی ترکیه بود

نایب قهرمانی تیم کاراته دانشجویان با یک طلا، ۴ نقره و ۵ برنز


انتهای پیام/

اظهارات اباذری دربراه رقابت‌های کاراته دانشجویان جهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.