سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در جشنواره رسمی داروسازی کشور 

دومین جشنواره رسمی داروسازی و جشنواره بین المللی زیست دارو در زمستان سال ۹۷، برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومین جشنواره رسمی داروسازی و دومین جشنواره بین المللی زیست دارو در زمستان سال ۹۷، برگزار می‌شود، این جشنواره با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری در تاریخ ۳۰ آذر لغایت ۳ دی ماه امسال در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزارخواهد شد.

این نمایشگاه بزرگ‌ترین گردهمایی داروسازان، شرکت‌های دانش بنیان و ایده‌های برتر شرکت‌های دارویی است و از سه محصول جدید دارویی رونمایی می‌کند  با توجه به استقبال صورت گرفته از اولین دوره نمایشگاه زیست دارو، پیش بینی می‌شود که  حدود ۳۰۰۰ داروساز و ۱۰۰۰ ایده قابل بررسی در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

موضوعات تخصصی دومین جشنواره رسمی داروسازی را فارماسیوتیکس، داروسازی بالینی، بیوتکنولوژی دارویی، نانو فناوری پزشکی و دارویی، داروشناسی و سم شناسی پایه و بالینی، فارماکوگنوزی و داروسازی سنتی، مدیریت و اقتصاد دارو و فارماکواپیدمیولوژی تشکیل می‌دهند.

مسگر طهرانی دبیراجرایی دومین جشنواره رسمی داروسازی کشور درباره موضوعات تخصصی این نمایشگاه گفت: طبق جدیدترین رشته‌های تخصصی داروسازی در مقطع دکترا برنامه ریزی‌ها انجام گرفته است؛ حدود ۶۰۰ شرکت دارویی و صنایع وابسته به دارو در کشور وجود دارد؛ که پیش بینی می‌شود از این تعداد ۱۵۰ شرکت حضور یابند.

برگزاری کارگاه آنلاین دارویی با اعطای گواهینامه بین المللی

وی در مورد برنامه جانبی این جشنواره اظهار کرد: در ۴ روز برگزاری جشنواره، ۲۰ کارگاه جانبی با برگزارکنندگانی از اساتید مطرح و برتر دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه داروسازی برگزار می‌شود و علاوه بر آن خارج از فضای جشنواره هم ۱۵ کارگاه آنلاین دارویی همراه با گواهینامه بین المللی مورد تأیید سوییس برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است علاقه‌مندان برای ارسال مقالات خود تا ۱۵ مهرماه ۱۳۹۷ فرصت دارند به نشانی سایت مراجعه و یا با تلفن دبیرخانه تماس بگیرند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.