سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجرای اشتغال مدیران بازنشسته در شهردارى از زبان عضو شوراى شهر!

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به قانون منع بکارگیری بازنشستگان، گفت: شهردار تهران به دلیل اینکه هم رده وزرا حساب می‌شود مشمول این قانون نمی‌شود و افشانی در شهرداری می ماند.

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ناهید خداکرمی در با بیان اینکه معاونان و مدیران بازنشسته باید از شهرداری تهران بروند، گفت: بر اساس قانون جدید منع بکارگیری بازنشستگان، مدیران و معاونان باید بروند اما شهردار تهران چون هم رده با وزراست می‌ماند و به کار خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران سازمان دولتی نیست اما از منابع عمومی استفاده می‌کند، گفت: به همین دلیل این قانون شامل حال مدیران شهرداری هم می‌شود.به گفته خداکرمی، مدیران، معاونین و شهرداران بازنشسته مشمول بخشنامه جدید می‌شوند.


بیشتر بخوانید:تغییرات در شهرداری تهران با جابجایی 3 معاون کلید خورد/ تخلفات ایران مال در دست بررسی است 


عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید از جوان ها در پست های شهرداری استفاده کنیم و همچنین برنامه‌هایی در این زمینه وجود دارد.

منع:فارس

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
کوروش
۱۸:۲۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۷
یعنی اینهمه بزن و بکوب فقط برای کارمند و کارگران مثل معلم و بانکیها و اب و برقی ها و ...که حقوق بگیر ماهی 1.800.000 هستن بود ، جالب است قوانین را در مملکت من کسانی وضع و حمایت میکنند که نهایتا خود سود ببرن ، قانون یعنی همه در برابرش یکسان ایا این قانون برای همه یکسان است ف