سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشت 84 هزار هکتار گندم در رزن

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رزن گفت:امسال 74 هزار هکتار گندم دیم و 10 هزار هکتار گندم آبی در این شهرستان کشت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمود فتحی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رزن به سطح زیر کشت گندم در شهرستان رزن اشاره کرد و افزود: در سال زراعی گذشته بیش از 74هزار هکتار گندم دیم و بیش از10 هزار هکتار گندم آبی در شهرستان رزن کشت شده است.

وی با بیان اینکه امسال به علت افزایش بارش باران به ویژه در فصل بهار افزایش تولید گندم را داریم، گفت:مبارزه به موقع با افت سن گندم،همت کشاورزان و سخاوت آسمان دست به دست هم دادند تا امسال محصول با کیفیتی در شهرستان رزن تولید شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رزن با بیان اینکه میانگین برداشت گندم در کشت دیم از 2 تا 2/5 و میانگین برداشت گندم آبی تا 5 تن نیز می رسد گفت:شهرستان رزن در تولید گندم مقام نخست استان را دارد.

فتحی ادامه داد: 14مرکز خرید گندم توسط تعاون روستایی شهرستان رزن فعال است،گفت:این مراکز در شهرستان رزن به صورت 24ساعته فعال هستند.

وی با بیان اینکه بیش از300کمباین بومی و غیر بومی کار برداشت گندم را انجام می‌دهند، افزود: روند برداشت گندم در شهرستان رزن از 15تیر آغاز و تا یک ماه ادامه دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رزن با بیان اینکه امسال به علت افزایش بارش باران به ویژه در فصل بهار افزایش تولید گندم را داریم، گفت:مبارزه به موقع با افت سن گندم،همت کشاورزان و سخاوت آسمان دست به دست هم دادند تا امسال محصول با کیفیتی در شهرستان رزن تولید شود.

فتحی  با بیان اینکه شهرستان رزن مقام نخست استان را در تولید گندم دارد گفت:امسال پیش بینی می‌شود بیش از 160هزار تن گندم از مزارع شهرستان رزن برداشت شود.

انتهای پیام/ب

برداشت 160 هزار تن گندم از مزارع رزن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.