سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه میلاد باسعادت امام رضا (ع) ؛

افتتاح رسمی باشگاه خبرنگاران جوان در بافق

در آستانه میلاد باسعادت امام رضا (ع) دفتر خبری باشگاه خبرنگاران جوان بافق با حضور رئیس باشگاه خبرنگاران جوان کشور و جمعی از مسوولان استانی و محلی در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در آستانه میلاد باسعادت امام رضا (ع) دفتر خبری باشگاه خبرنگاران جوان بافق در این شهرستان افتتاح شد.

این آیین با حضور رئیس باشگاه خبرنگاران جوان کشور، مدیر امور استان‌های باشگاه و جمعی از مسوولان استانی و محلی در دفترخبر این شهرستان برگزار شد.

امیر احمد پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای یزد در حاشیه این آیین با تشکر از مسوولان گفت: دفترخبری باشگاه خبرنگاران جوان که امروز در اردکان، میبد و بافق افتتاح شد نخستین دفاتر باشگاه خبرنگاران جوان در شهرستان‌ها، در کشور بود.

 پهلوانیان به ایفای نقش موثر این دفاترخبری در شهرستان‌ها تاکید و تصریح کرد: دفاتر خبری باشگاه در شهرستان‌ها برای توسعه رسانه و اخبار در حوزه‌های مختلف صنعتی، اقتصادی، فرهنگی و ... و همچنین بازتاب مشکلات مردم و زحمات مدیران و مسوولان افتتاح شد تا اخبار مکتوب، صوتی و تصویری هم در سطح استان و هم در سطح ملی انعکاس یابد.

 فرماندار نیز در حاشیه این آیین به تشریح ارزش خبر و نقش موثر آن در جامعه پرداخت و از افتتاح این باشگاه در شهرستان ابراز خرسندی کرد و گفت:این دفتر می‌تواند نقش موثری در توسعه شهرستان و معرفی پتانسیل‌های شهرستان ایفا کند و از طریق برقراری ارتباط و تعامل دوسویه بین مردم و مسوولان نقش موثری داشته باشد.

محمد زاده رحمانی به مساعدت‌های فرمانداری جهت تجهیز امکانات دفترخبر بافق اشاره کرد و بیان داشت:این دفتر تا کنون شروع خوبی داشته و توانسته در رسانه تصویری برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان نقش موثری داشته باشد.

وی افتتاح باشگاه خبرنگاران در شهرستان را نقطه عطفی برای مطرح شدن در سطح ملی عنوان و خاطرنشان کرد:فعالیت این واحد اعتماد مردم به صداوسیما را افزایش داده و باعث افزایش مخاطبان صداوسیما در شهرستان شده است.

گفتنی است: دیدار با امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر بافق از دیگر برنامه‌های رئیس باشگاه خبرنگاران جوان کشور در این شهرستان بود.

انتهای پیام/ی

افتتاح دفتر خبری باشگاه خبرنگاران جوان  در بافق 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.