سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق:

رضایت کارمندان در بنگاه‌های اقتصادی زمینه‌ساز رشد بهره‌وری می‌شود

آل اسحاق، گفت: مسئولیت‌پذیری و افزایش رضایت کارمندان زمینه‌ساز افزایش بهره‌وری در اقتصاد کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی آل اسحاق رئیس اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و عراق در دومین جایزه مسئولیت‌ اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی با بیان اینکه مسئولیت‌های و مناسبت‌های بنگاه‌های اقتصادی می‌تواند نقش موثری در مسئولیت اجتماعی داشته باشد، گفت: برگزاری چنین مناسب‌هایی باعث درآمدزایی صنعت و افزایش روحیه کارکنان می‌شود.

آل اسحاق تأیید کرد: باید به بعد مالی در فعالیت‌های اجتماعی فکر کنیم، زیرا که این موضوع زمینه‌سازی افزایش و رشد مسئولیت اجتماعی می‌شود.

رئیس اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و عراق اظهار کرد: به طور قطع شرکت‌های اقتصادی و بنگاه‌های اقتصادی باید توجه به مسائل اجتماعی را در اولویت خود قرار دهند و با توجه به ایجاد مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد باید ارزیابی درستی از مسائل اجتماعی و مسئولیت‌پذیری خود داشته باشند.

آل اسحاق افزود: در بنگاه‌های اقتصادی باید به کارمندان توجه ویژه‌ای شود، زیرا این افراد اقدامات جهت رشد بنگاه‌ها را در دست دارند و اگر بخواهیم شاخص اقتصادی بنگاه‌ها را رونق دهیم باید همگام با تقویت تأمین مالی اخلاق‌مداری را نیز در نظر بگیریم.

رئیس اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و عراق تأکید کرد: موفقیت 8 شرکت و بنگاه بسته به روحیه افراد دارد و اگر می‌خواهیم در حوزه خدمات اجتماعی موفق باشیم باید رضایت کارمندان را در نظر بگیریم که در این راستا بهره‌وری نیز به نسبت افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.