سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان:

جذب ۵۲ هزار دانشجومعلم جدید در دانشگاه فرهنگیان

کچوئیان گفت: جذب ۲۴ هزار دانشجو از طریق کنکور و ۱۷ هزار مهارت آموز ماده ۲۸ بهبود مستمر فعالیت‌ها را در دانشگاه فرهنگیان می طلبد.

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کچوئیان سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان در جمع مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان قزوین با ابراز خرسندی از عملکرد سرپرست مدیریت پردیس‌های استان، اقدامات عمرانی انجام شده در دو پردیس را رضایت بخش دانست و گفت: این رضایت و خرسندی حکایت از نشاط، اتفاق نظر و همراهی و همکاری همکاران با مدیریت استانی در دانشگاه است.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد: همه ما مسئول هستیم بر حسب وظیفه در خصوص هر آن چه شاهد هستیم اظهار نظر کنیم.

وی تصریح کرد: دغدغه مسئولان دانشگاه توجه بیش از پیش به کیفیت امور است؛ بنابراین در کنار آن چه به ظاهر زیبا می‌آید دقت در محتوا و کیفیت مداری لازم و ضروری است.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: اعتقاد مدیران و کارشناسان دانشگاه استقرار بیش از پیش کیفیت در دانشگاه است؛ لذا توسعه و اشاعه این مهم از الزامات دانشگاه به شمار می‌رود.

وی مدیریت پردیس استان قزوین را مسئول و برگزار کننده آزمون اصلح برای مهارت آموزان ماده ۲۸ طی ۲۴ مرداد ماه سال جاری دانست و با اشاره به حضور ۲۵۰ نفر مهارت آموز در استان برای شرکت در آزمون اطلاع رسانی و توجیه مخاطبان برای ثبت نام به موقع را از اهم موارد برشمرد.

کچوئیان از تحصیل ۱۰۰۰ دانشجوی جدید طی مهر ماه ۱۳۹۷ در استان قزوین خبر داد و گفت: با گام بلند دانشگاه فرهنگیان در راستای جذب ۲۴ هزار دانشجو از طریق کنکور سراسری و ۱۷ هزار مهارت آموز ماده ۲۸ تلاش و کوشش هر چه بیشتر برای بهبود مستمر فعالیت‌ها و اجرای صحیح و به هنگام برنامه‌های حاکم بر دانشگاه الزامی است.

انتهای پیام/

ضرورت نظارت مستمر بر فعالیت های دانشگاه فرهنگیان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
چرا ظرفیت دانشجوها رو می برید بالا!؟ به جاش این همه بیکار داریم! خب اینا رو ببرید سرکار!