سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس:

دولت از فرصت دوماهه ترمیم کابینه استفاده کند

حسین نیازآذری گفت:دولت از فرصت دوماهه که تعیین شد برای ترمیم و تغییر بدنه مدیریتی کشور استفاده کند و خونی تازه در کالبد نظام اجرایی و مدیریتی کشور تزریق کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین نیازآذری عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس استفاده از جوانان در بدنه اجرایی و مدیریتی کشور را از اثرات سازنده اصلاح این قانون دانست و گفت: حالا نوبت دولت است که از این قانون برای ترمیم  و بازنگری در نظام مدیریتی کشور حداکثر استفاده را داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس بااشاره به اینکه ترمیم کابینه همواره در دولت ها وجود داشته است از دولت خواست با سیاستگذاری کارشناسانه از قانون اصلاح عدم بکارگیری بازنشستگان در فرصت دوماهه که تعیین شد برای ترمیم و تغییر بدنه مدیریتی کشور استفاده کند و با بهره گیری از نیروهای جوان و کارآمد خونی تازه در کالبد نظام اجرایی و مدیریتی کشور تزریق کند.

نماینده بابل استفاده از جوانان در نظام مدیریتی کشور را عامل حرکت آفرینی و پویایی دستگاه های اجرایی دانست و افزود: با این مصوبه مجلس نشاط اجرایی و اجتماعی در کشور ایجاد می شود.

نماینده بابل رای  قاطع و ۸۰ درصدی امروز نمایندگان به اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان را حمایت همه جانبه مجلس از جوانان و تحرک آفرینی در نظام مدیریتی و اجرایی اعلام کرد.

انتهای پیام/ب

قانون اصلاح عدم بکارگیری بازنشستگان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.