سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر فوتسال؛

ارژن شیراز و شهروند ساری در پی بهبود جایگاه خود در جدول

تیم ارژن شیراز برای کسب دومین پیروزی خود در دسته برتر فوتسال، مقابل نماینده ساری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور تیم ارژن شیراز از ساعت ۱۸ روز جمعه پنجم مردادماه در سالن سید رسول حسینی میهمان شهروند ساری خواهد بود.

شاگردان حمید کمالی در هفته سوم با پیروزی خارج از خانه مقابل پارسیان شهر قدس با روحیه‌ای مناسب‌تر به مصاف شهروند ساری می‌روند.

حمید کمالی سرمربی تیم ارژن شیراز در خصوص آخرین وضعیت این تیم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: از نظر فنی در شرایط نسبتا خوبی هستیم، اما مشکل ما خستگیی بازیکنان است، چون این هفته هم باید در بیرون از خانه و در مقابل شهروند ساری بازی کنیم و قطعا در مقابل تیم خوب ساری و هوادارانش کار دشواری داریم.

کمالی اضافه کرد: با تمام شرایط و مشکلاتی که پیش روی ما است، با تمام توان مقابل شهروند ساری بازی خواهیم کرد و در بعد روحی روانی هم امیدوارم به بازیکنان بهتر رسیدگی شود که دچار مشکل نشویم و هواداران مطمئن باشند بازیکنان، امسال کم توقع هستند، اما باید به آن‌ها توجه شود وگرنه از همین اول فصل دچار مشکل می‌شویم.

در جدول رده بندی ارژنی‌ها با ۴ امتیاز، مکان هفتم را در اختیار دارند و شهروند ساری با ۳ امتیاز در رده دهم قرار گرفته است.

محمدعلی ترحمی، مجید اکبری، فرزین صالح و ابراهیم آخوندی دیدار شهروند ساری و ارژن شیراز را قضاوت می‌کنند.

تیم ارژن در بازی دور رفت فصل گذشته با ۳ گل شهروند ساری را شکست داد اما در مرحله برگشت ۷-۲ مغلوب حریف خود شد.

انتهای پیام/ن

دیدار ارژن شیراز و شهروند ساری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.