سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان ساخت مصلی رفسنجان در گرو تامین 30 میلیارد تومان اعتبار

امام جمعه رفسنجان گفت: پروژه ساخت مصلای رفسنجان بیش از ۳۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون حدود هفت میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌ پور امام جمعه رفسنجان گفت: مصلای رفسنجان طرحی جامع و یک مجموعه بزرگ فرهنگی عبادی است؛ این پروژه بیش از ۳۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون حدود هفت میلیارد تومان هزینه شده است.

رمضانی پور افزود: پروژه مصلی بالغ بر ۳۰ هزار مترمربع است و با احتساب پارکینگ و خدمات جانبی این رقم به ۴۰ هزار مترمربع خواهد رسید. کارهای زیرساختی مصلی شامل فنداسیون مستحکم انجام شده و یک هزار و ۵۰۰ متر از ۱۸ هزار متر سقفی که باید زده شود، ایجاد شده است.

وی گفت: حصارکشی مصلی رو به اتمام است و تا یک ماه آینده با مساعدت شهرداری بخشی که سمت رودخانه است تکمیل می‌شود و امنیت مصلا بیشتر خواهد شد. همچنین این مصلی می تواند قطب مستحکم فرهنگی در شهرستان برای پدافند غیرعامل نیز به شمار برود.

امام جمعه رفسنجان به رویکردهای نماز جمعه پرداخت و گفت: رویکرد فرهنگی و توجه به خواسته‌های مردم از دغدغه‌ها و خواسته های ما در نماز جمعه است لذا ما نمی‌توانیم نسبت به خواسته‌های مردم بی‌تفاوت باشیم.

وی بیان داشت: بحران نبود پسته در رفسنجان امسال جدی است و همه مسئولان در این رابطه قدم های خوبی برداشته اند تا این بحران را پشت سر بگذاریم. معیشت و اقتصاد رفسنجان در گرو پسته است و نبود آن، همه اشتغال شهرستان را تحت الشعاع قرار می دهد.

رمضانی‌پور با بیان اینکه برای اشتغال رفسنجان باید مطالبه کنیم، تصریح کرد: مجتمع عظیم مس رفسنجان به این موضوع توجه کند مس سرچشمه متعلق به رفسنجان است و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و مدیر مجتمع مس رفسنجان نسبت به اینکه اشتغال این مجتمع از رفسنجان باشد اهتمام بورزند.

وی افزود: مجتمع مس سرچشمه خریدهای خود را از رفسنجان انجام دهد، ملزومات خود را از تولیدات خود رفسنجان تأمین کند و صنایع پایین‌دستی را برای افزایش اشتغال در شهرستان ایجاد کند تا شاهد کاهش بیکاری در رفسنجان باشیم.

انتهای پیام /س

وضعیت  ساخت مصلی رفسنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.