سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انسجام بخش خصوصی در صنعت گردشگری استان سمنان

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: بخش خصوصی اگر در کارگروه تخصصی میراث فرهنگی انسجام نداشته باشد بخش عالی این کارگروه نمی تواند کار خود را به خوبی انجام دهد .

محمد جهانشاهی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان سمنان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: ماهیت کارگروه تخصصی میراث فرهنگی  صنایع دستی و گردشگری استان سمنان هماهنگی بین بخش ها و دستگاه های اجرایی استان است و بخش خصوصی اگر در این کارگروه انسجام نداشته باشد بخش عالی این کارگروه نمی تواند کار خود را به خوبی انجام دهد .

وی افزود: صنعت گردشگری یک صنعت فرابخشی است و 18 الی 19 دستگاه اجرایی باید برای حرکت رو به جلوی این کارگروه تلاش کنند و در همین راستا ظرفیت قانونی وجود دارد و باعث می شود تا تصمیم گیری ها در مسیر توسعه گردشگری استان نقش محوری پیدا کند.

جهانشاهی با بیان اینکه بخش خصوصی نقش مهمی در صنعت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری دارد تصریح کرد: از بخش خصوصی دعوت می شود تا در فرآیند توسعه ظرفیت های گردشگری استان با اداره کل میراث فرهنگی استان همکاری و تعامل، جهت پیشرفت بخش گردشگری را داشته باشد . هم اکنون شاهد حجم انبوه سرمایه گزاری در بخش گردشگری هستیم و می طلبد که برای انجام این امور پروژه های خود را جهت اتمام وتکمیل شتاب ببخشیم.

جهانشاهی اضافه کرد: تا پایان سال جاری بیش از 600 نفر از زبان آموزان فارسی از سراسر دنیا و تا پایان این هفته50 نفر از کشور های مختلف به ایران و مخصوصا به استان سمنان سفر می کنند.

وی هم چنین عنوان داشت: در راستای معرفی استان سمنان و ظرفیت های گردشگری آن ویژه برنامه ای در برج میلاد در پنج شنبه شب از ساعت 9 الی 12  برنامه ریزی شده است که از هم استانی های عزیز دعوت به عمل می آید تا در این مراسم که جهت آشنایی با فرهنگ و آداب رسوم استان سمنان است است شرکت کنند.

انتهای پیام / گ

همکاری و تعامل بخش خصوصی با اداره کل میراث فرهنگی استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.