سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس عقیدتی-سیاسی انتظامی استان کرمانشاه:

خون مطهر شهدا ضامن اقتدار کشور است

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان کرمانشاه از خون مطهر شهدا به عنوان ضامن اقتدار کشور یاد کرد و گفت: به خاطر رشادت های این عزیزان است که امروز به یکی از قدرت های بزرگ جهانی تبدیل شده ایم. 

حجت الاسلام  سید ابراهیم حسینی   رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه گفت: شهدای والامقام با شجاعت کم نظیر خود از جان و هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش ما حفظ شود، کار بزرگی که با هیچ زبانی قابل سپاسگذاری نیست.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: اجر و پاداش شهیدان عزیز با خداوند متعالی است که آن ها را به بهترین و بالاترین درجات رساند و جاودانه کرد.

رئیس عقیدتی-سیاسی فرماندهی انتظامی استان همچنین با تقدیر از صبر و استقامت خانواده های شهدا، آن ها را الگوهایی نمونه برای سایر خانواده ها دانست.

وی  بر رفع مشکلات خانواده های شهدا تاکید و سرکشی از آن ها را جزو وظایف مسئولان برشمرد.

 گفتنی است رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان کرمانشاه با  خانواده های سرهنگ شهید "سعید حاجی آبادی" و ستواندوم شهید "هرمز محبی دیدار و گفتگو کرد.

شهید سعید حاجی آبادی فرمانده انتظامی سابق شهرستان ثلاث باباجانی بود که در تاریخ 24 فروردین 96 و شهید هرمز نوروزی نیز در تاریخ چهارم اردیبهشت 88 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

انتهای پیام/ز


اجر و پاداش شهیدان عزیز با خداوند متعالی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.